הזמנת לקוח במערכת הפריוריטי/פריוריטי זום

תוכן עניינים

גרסה 1

הזמנת לקוח ללא קישור להצעת מחיר

  1. היכנס למסך הזמנות לקוח (שווק ומכירות > הזמנות > הזמנות לקוח)
  2. בעמודה מס. לקוח בחר את הלקוח המזמין. שם לקוח, תאריך, ומס' הזמנה
    מתמלאים אוטומטית. סטטוס ההזמנה בפתיחה הוא "טיוטא".
  3. בלשונית תנאים כספיים בחר את תנאי התשלום המתאימים ללקוח.
  4. יש להיכנס למסך הבן פירוטי הזמנה.
  5. לכל פריט מוזמן יש להקליד מק"ט, כמות, מחיר ותאריך אספקה.
  6. במסך הבן הזמנות לקוח – טקסט,ניתן לרשום מלל שיופיע בהדפסת
    ההזמנה.
  7. יש לחזור למסך האב ולבדוק מחיר כולל של ההזמנה.
  8. בלשונית מעקב ביצוע, יש לשנות את סטטוס ההזמנה למאושרת לביצוע.
  9. כדי להדפיס אישור להזמנה יש להריץ את התוכנית אישור הזמנה בהפעלה
    ישירה מהמסך.

הזמנת לקוח עם קישור להצעת מחיר

  1. היכנס למסך הזמנות לקוח (שווק ומכירות > הזמנות > הזמנות לקוח)
  2. בעמודה מס. לקוח בחר את הלקוח המזמין. שם לקוח, תאריך, ומס' הזמנה
    מתמלאים אוטומטית. סטטוס ההזמנה בפתיחה הוא "טיוטא".
  3. בלשונית אסמכתאות, בשדה הצעת מחיר, יש לבחור את הצעת המחיר
    המתאימה.
  4. יש להיכנס למסך הבן פירוטי הזמנה. למסך זה הגיעו כל פרטי הצעת המחיר.
    ניתן לשנותם.
  5. במסך הבן הזמנות לקוח – טקסט,ניתן לרשום מלל שיופיע בהדפסת
    ההזמנה.
  6. יש לחזור למסך האב ולבדוק מחיר כולל של ההזמנה.
  7. בלשונית מעקב ביצוע, יש לשנות את סטטוס ההזמנה למאושרת לביצוע.
  8. כדי להדפיס אישור להזמנה יש להריץ את התוכנית אישור הזמנה בהפעלה
    ישירה מהמסך.

רישום טקסט קבוע להזמנת לקוח

  1. היכנס למסך טקסט קבוע להזמנות לקוח (שווק ומכירות > הזמנות > טקסט קבוע להזמנות לקוח)
  2. עבור למסך הבן טקסט קבוע להזמנות לקוח ורשום את הטקסט הרצוי. בכל הזמנה חדשה, יופיע טקסט
    זה באופן אוטומטי במסך הבן: הזמנות לקוח-טקסט.

0 / 5. 0

צרו קשר
ונחזור אליכם במהרה
מאמרים נוספים
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן