מנהל מערכת

מדוע מופיעה הודעה על כישלון האפליקציה בסביבת אירוח כאשר הדפדפן הינו INTERNET EXPLORER 8 (לאחר ביטול השדרוג ל-IE9 שהיה מותקן)?

ראשית יש לסגור את כל הדפדפנים. לאחר מכן לבדוק אם רץ במנהל המשימות process בשם PresentionHost ואם קיים אז לסיים אותו.

בנוסף, מהתפריט Tools של Internet Explorer, יש לפתוח Internet Options.תחת הלשונית Advanced, יש ללחוץ על הכפתור Reset.

מה הסיבה לכך שבעת נסיון לשדרג לגרסה 15, מתקבלת ההודעה על כך שהתכנית אינה הצליחה להוריד את הקובץ המבוקש?

יש לוודא ששלושת האתרים: http://backoffice.eshbel.com ftp://ftp.eshbel.com ו ftp://ftp.eshbelsaas.com מוגדרים ברשימת ה-Trusted Sites בדפדפן ולנסות להריץ את השדרוג שוב.

מדוע בעת ניסיון לשלוח מייל מהמערכת דרך OUTLOOK 2010 מתקבלת הודעת שגיאה?

יש לודא שבתחנה בה מתקבלת הודעת השגיאה, ה- Outlook אכן מוגדר כתוכנת ברירת מחדל לשליחה וקבלת דואר.

אם אכן הוא מוגדר כך, ככל הנראה ומדובר בבעיה כללית של מיקרוסופט. יש להיעזר בהסבר בלינקים המצורפים: http://support.microsoft.com/kb/813745

http://www.brighthub.com/computing/windows-platform/

כיצד ניתן לעבוד עם תבניות WORD ב- OFFICE 2010?

מיקרוסופט תיקנו בעיה ב-Office 2010 שהשפיעה על עיצוב מסמכים (תבניות Word) בפריוריטי.

כדי לעבוד עם תבניות Word בהתקנות של Office 2010, יש להתקין את התיקון המתאים של מיקרוסופט.האפשרויות להתקנת תיקון זה הן: *להמתין ל-SP1 של Office 2010 המתוכנן לצאת בשנת 2011 (בתאריך לא ידוע).

*להתקין hotfix הניתן להורדה מאתר מיקרוסופט באופן הבא:1. מהמחשב עבורו מיועדת ההתקנה, יש לפתוח את הקישור: http://support.microsoft.com/kb/2413659/EN-US/2. בחלקו העליון של הדף שנפתח, יש ללחוץ על האפשרות View and request hotfix downloads.3.

בדף הבא, בקשה לתיקון חם, יש לסמן את המוצר עבורו נדרש התיקון: Microsoft Word 2010.4. יש לרשום את כתובת הדואר האלקטרוני ואת התווים המוצגים בתמונה, וללחוץ על הכפתור בקשה לתיקון חם.5. לאחר מספר דקות, יתקבל דואר אלקטרוני עם קישור להורדת הקובץ וססמה.

יש להוריד את קובץ ההתקנה ולהקליד את הססמה כשנדרש. לאחר סיום ההתקנה, ניתן יהיה לעצב מסמכי Word במערכת.

***הערות: במהלך רישום הבקשה נדרש לרשום כתובת דוא"ל לקבלת הקובץ ממיקרוסופט. כדי לוודא שדואר זה לא יתקבל כדואר זבל, מומלץ להוסיף את כתובת הדואר hotfix@microsoft.com לרשימת שולחי הדואר המוכרים.מאחר וקיימות גרסות שונות למערכות הפעלה שונות, יש לבצע את הורדת הקובץ ממחשב היעד.

כיצד יש להפיק כרטסת ללקוח חו"ל כך שכל התווים בה יהיו בשפה האנגלית?

יש להפוך את הגדרות השפה לאנגלית במסך הראשי של פריוריטי/זום – תצוגה>שפה, ולאחר מכן להפיק את הכרטסת הרצויה.

מדוע לא ניתן לשלוח מסמך לאקסל?

יש להגדיר למשתמש הרשאה זו בנתיב: מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > משתמשי מערכת > משתמשי מערכת.

יש להיכנס למסך הבן 'הרשאות מערכת למשתמש' ולסמן ב-V את הדגל 'פריקת נתונים ממסך' תחת הלשונית הרשאות.

כיצד ניתן לעדכן שהאינטרנט אקספלורר יהיה הדפדפן הראשי?

יש להיכנס לאינטרנט אקספלורר – TOOLS< INTERNET OPTIONS < PROGRAMS ולהפוך את האקספלורר לברירת המחדל.

כיצד ניתן להגדיר שברשימת החיפוש ברירת המחדל תהיה ללא ה-V של חיפוש מתחילת רשומה?

בקבועי המערכת בשורה 'חיפוש מתחילת רשומה' (SEARCHOPTION) יש להציב את הערך 1 במקום 0.

מדוע בעת הדפסת מחירונים אינם קיימים קווי הפרדה בין המק"טים השונים?

יש להגדיר במסך 'ברירת מחדל למסגרות' בעמודה 'סוג מסגרת' בנתיב: מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > עיצוב מתקדם את הערך ל-A (קווים בין שורות ועמודות).

מדוע אין אפשרות להעלות מסמכים במסכים מסויימים (מתקבלת הודעת שגיאה המציינת שהנתיב ארוך מידי)?

הקובץ נמצא כנראה תחת הרבה תיקיות ואילו השדה להעלאת/ייבוא קבצים במערכת מוגבל למספר תווים מצומצם אשר קטן מנתיב זה. יש להעביר את התיקייה ממנה מעתיקים את הקובץ לתיקייה אשר הגישה אליה קצרה יותר.

מדוע גודל הכתב גדול מהרגיל בעת הדפסת מסמך?

דף הבית » מידע כללי » שאלות נפוצות » מנהל מערכת » מדוע גודל הכתב גדול מהרגיל בעת הדפסת מסמך?

הדפסת HTML עם פונטים גדולים מהרגיל נובעת מהגדרות Internet Explorer.

לפתרון הבעייה יש לפתוח את ה-Explorer ולנסות את האפשרויות הבאות:

אם התופעה מתרחשת גם בהצגה למסך וגם בהדפסה, בסרגל התפריטים העליון יש לבחור באפשרות View>Text Size, ולבחור בגודל טקסט קטן יותר כגון Medium.
אם התופעה מתרחשת רק בהדפסה, יש לאפס את הגדרות ה-Explorer, ולהחזירן להגדרות ברירת מחדל באופן הבא:
בסרגל התפריטים העליון יש לבחור באפשרות Tools>Internet Options.
יש ללחוץ על הלשונית Advanced, ולבחור באפשרות Reset.

האם קיימת אפשרות לשנות שם של מסך בן בתעודות מסויימות?

קיימת אופציה כזאת ע"י הרצת התוכנית 'שינוי כותרת מסך' בנתיב: מנהל מערכת>תחזוקת מערכת>עיצוב מתקדם>עיצוב מתקדם במסכים.

כיצד ניתן להגדיר הרשאות מסויימות לעובד מסויים

יש להריץ את "סייר ההרשאות" (מנהל מערכת>תחזוקת מערכת>הרשאות) עבור המשתמש המבוקש (אם הוא לא מופיע ברשימת הבחירה כנראה שמוגדר לו ראש קבוצה שאותו צריך לעדכן).

לכל מודול ניתן להגדיר אפשרויות 'כתיבה', 'קריאה', 'ביטול'. ניתן להציג את כל השדות במסך ע"י לחיצה על הלחצן הימני בעכבר ובחירה 'form columns' וירידה למסכי הבן ע"י לחיצה על הסימן הפלוס בצידו השמאלי של כל מסך.

לכל שדה ניתן להגדיר האם הוא שדה חובה/קריאה/מוצפן. לאחר הגדרת ההרשאות יש לגשת ל-FILE ולשמור את הנתונים (Apply changes).

מדוע בעת פירוט תעודת משלוח על סמך הזמנה, מופיעות לעיתים מספר שורות לשורת הזמנה בודדת?

כאשר לא קיים מלאי מספק לפריט בפק"ע, סטטוס ו/או איתור נתונים, המערכת "ממליצה" באמצעות שורות נוספות על מקור מלאי אחר לאותו פריט.

כדי למנוע מנגנון זה ועל מנת לפתוח שורת משלוח יחידה, ניתן לשנות את קבוע הלוגיסטיקה "SOnlyOneLine" בנתיב: מנהל מערכת>תחזוקת מערכת>קבועי המערכת ,מהערך 0 לערך 1.

כיצד ניתן להגדיל את מספר התווים בשדה "תיאור מוצר" בכל התעודות בהן הוא קיים במערכת?

לצורך הגדלת מספר התווים בשדה זה, יש להוריד מהאתר של אשבל קובץ תוספת למהדורה בשם "הרחבת תיאור מוצר". לאחר התקנת קובץ זה מספר התווים יגדל ל-48 תווים.

היכן מקשרים קבצי MS-PROJECT בהתממשקות עם מודול פרויקטים?

בתוכנת ה ERP פריוריטי זום / פריורטי הקישור נעשה במסך מהדורות תכנון, מסך בן של מסך פרויקטים

מהי משמעות השם OLAP?

OLAP הם ראשי תיבות של On Line Analytical Processing

בכניסה לפריוריטי בממשק WPF מתקבלת הודעת שגיאה על DEPLOYMENT ERROR

כאשר מופיעה השגיאה
במערכת ה ERP פריוריטי זום / פריוריטי על גבי שרת אירוח (WPF)
יש לבצע את הפעולות הבאות:

במקרים רבים ניתן לפתור את הבעיה בכניסה לחלון DOS,
והרצת התוכנית mage בספריית ההתקנה של פריוריטי
(C:\Program Files\Priority):

יש לסגור את כל החלונות הפתוחים של Internet Explorer.
יש להיכנס לחלון DOS.
יש לבצע את הפקודות הבאות:
C:
" cd "\program files\priority
mage -cc
אם עדיין לא ניתן להיכנס למערכת:

יש לפתוח את Windows Task Manager, וללחוץ על הלשונית Processes.
אם מופיעים תהליכים מסוג iexplore או PresentationHost,
יש לעצור אותם באמצעות לחיצה על End Task.
יש להיכנס מחדש לפריוריטי.
פתרון נוסף:
1. לסגור את כל היישומים2. לכתוב בשורת כתובת %temp%3.לעלות סיפריה אחת למעלה4. למחוק את הספריה Apps

איך ניתן למחוק עובד או להוריד הרשאות לעובד שעזב?

במערכת ה ERP פריוריטי זום / פריוריטי לא ניתן למחוק עובד:
במקום זאת יש לפעול באופן הבא

במסך כרטיס עובד, בלשונית מעקב, יש לבחור סטטוס המוגדר כלא פעיל.
העמודה עובד לא פעיל תסומן אוטומטית (בלשונית פרטים כלליים).כך נמנעת מהעובד האפשרות לעבוד במערכת, ושמו לא יופיע ברשימות הבחירה.

הערות:

אין אפשרות למחוק את העובד, שכן יש לו חתימות אלקטרוניות במקומות שונים במערכת.
כדי לבדוק את הגדרת הסטטוס, יש ללחוץ פעמיים F6 מהעמודה סטטוס במסך כרטיס עובד.

כיצד משנים את צבעי הרקע של מסמכים, מקרם וחום לצבעים אחרים?

במערכת פריוריטי זום / פריורטי ניתן לשנות את הרקע של מסמכים באופן הבא

יש להיכנס למסך טבלת צבעים (נתיב: מנהל מערכת > תחזוקת מערכת > עיצוב מתקדם),
ולשנות את הגדרת הצבע עבור שמות הצבעים הבאים לכל צבע אחר (אפשר להפוך את הכל ללבן):
הצבעים המוגדרים כקרם בהיר (למשל, המסגרת החיצונית ביותר, המשמשת רקע ללוגו):
צ. רקע טופס – טקסט לשורה
צ. רקע טופס – סה"כ
צ. רקע טופס – תאור עמודת סה"כ
צ. רקע נתונים 2 (מומלץ להשאיר בצבע נוכחי).
צבעים המוגדרים כחום (למשל, הרקע של פרטי הלקוח):
צ. רקע טופס – נתוני כותרת
צ. רקע טופס – הערות בסוף
הערה: כדי לשנות את הגדרות הצבעים רק בחברה מסויימת, יש לבצע את ההגדרה מתוך החברה הרלוונטית
ודרך מסך הבן של טבלת צבעים, הגדרת צבעים בחברה.
עם זאת, את ההגדרה של צ. רקע טופס – טקסט לשורה ו-צ. רקע טופס – נתוני כותרת
יש לעשות מהמסך טבלת צבעים עצמו.
יש להפעיל את התוכנית יצירת דפי HTML למסמכים (נתיב: מנהל מערכת > תחזוקת מערכת > עיצוב מתקדם
> תכניות עזר).

כיצד יש לנהוג כשמופיעה ההודעה "אין מקום פנוי למקם את שדה X בלשונית Y"

במערכת פריוריטי זום / פריוריטי הבעיה עלולה לעלות :

לאחר הגדלת הגופן או לאחר העברת שדה מלשונית ללשונית, ייתכן שלא כל השדות יוצגו על גבי המסך.

ישנן מספר אפשרויות לפתרון הבעיה:

ניתן להקטין את הגופן במסך.
בסביבת שרת לקוח (Windows): מהתפריט תצוגה, יש לבחור באפשרות מסכים מעוצבים, ולאחר מכן בהגדרת גופן.
בסביבת NET. (כלומר WPF): מתפריט עיצוב, יש לבחור באפשרות שינוי גודל גופן.
ניתן להסתיר שדות שאינם בשימוש, וכך לפנות מקום לשדה הרצוי: יש ללחוץ על שדה כלשהו במסך עם כפתור העכבר הימני, ולבחור בעיצוב שדות. יש לאתר את השדות המיותרים, ללחוץ עליהם עם כפתור העכבר הימני, ולבחור הסתר.
ניתן לאשר את הודעת האזהרה ולהמשיך לעבוד כרגיל.

כיצד ניתן לשלוח מסמך מהתוכנה לכתובת דואר חיצונית?

כדי לשלוח מסך כלשהו במערכת פריוריטי זום / פריוריטי יש לשלוף את המסמך הרלוונטי .
לאחר שליפת התעודה הרצויה, יש לבחור בהדפסה. בחלון הבחירה שנפתח, ניתן לסמן דואר אוטומטי או דואר.

א. דואר אוטומטי: כאשר מוגדר איש קשר לתעודה, תשלח הודעת דואר עם המסמך המצורף לכתובת המייל שלו. ייפתח מסך משלוח דואר אליו מצורפת התעודה במסך הבן נספחים.

אחרת, תשלח הודעה לכתובת המייל המוגדרת ללקוח במסך לקוחות, או לספק במסךספקים.

ב. דואר:

ניתן להקליד בשדה דואר אלקטרוני כתובת מייל חיצונית למשלוח, ולשלוח את ההודעה.
לחילופין, ניתן לעבור ללשונית דואר ללקוח או ללשונית דואר לספק, ולבחור את מס' הלקוח או מס' הספק הרצוי.
בעמודה דואר אלקטרוני, יש ללחוץ F6, ולבחור מרשימת הבחירה את כתובת הדואר של איש הקשר אליו יש לשלוח את הדואר.
יש לבחור בהפעלה ישירה של שליחת דואר.

/כיצד-ניתן-להגדיל-את-הרווח-בין-הלוגו-לגוף-המסמך-במסמכי-HTML

יש לשלוף את המסמך הרלוונטי במסך מחולל פרוצדורות (נתיב: מנהל המערכת > מחוללים > פרוצדורות), ולעבור למסך הבן שלבי הפרוצדורה.
ישלעבור לשלב ה- INPUT האחרון (שלב 500 בדרך כלל).
במסך הנכד פרמטרים לפרוצדורה, יש לעמוד על השורה עם שם הפרמטר O1.
במסך הנין פרמטרים לפרוצדורה – עיצוב HTML,יש להגדיר ערך בעמודה רווח אנכי מעל בשורות.
יש לחזור למסך שלבי הפרוצדורה, לשלב ה- INPUT האחרון, ולהריץ בהפעלה ישירה את התכנית יצירת דף HTML לשלב.

כיצד ניתן להסתיר את נתיב הקובץ מכותרת עליונה/תחתונה של הדפסת מסמך HTML?

על מנת להסתיר את הכותרות הללו:

יש לפתוח את ה-Internet Explorer.
יש להיכנס למסך Page Setup של הדפדפן:
למשתמשי IE גרסה 7: על ידי לחיצה על החץ מימין לאייקון המדפסת.
למשתמשי גרסאות קודמות: על ידי כניסה לתפריט File.
יש למחוק את הכיתוב שמופיע בשורות ה-Header וה- Footer.

מדוע לא ניתן להפיק מסמכי HTML מתחנה מסוימת?

תאור הבעיה: כאשר מפיקים דו"ח או מסמך בפריוריטי(או בפריוריטי זום) בפורמט HTML, לאחר קליטת הפרמטרים, חלון ההתקדמות נסגר אך הדו"ח/ מסמך אינו מוצג.הבעיה יכולה לנבוע ממספר גורמים.

בתחנה לא מוגדרות ההרשאות המתאימות אם הכניסה לתחנה כ-Administrator פותרת את הבעיה, יש לבדוק את הגדרת ההרשאות בתחנה.
טיפ: ניתן להיעזר במסמך הוראות ההתקנה למערכת הקיים, בסעיף ניהול הרשאות לתחנה.

הגדרות Internet Explorer משובשות מהתפריט Tools של Internet Explorer, יש לפתוח InternetOptions.למשתמשי IE גרסה 7: תחת הלשונית Advanced,יש ללחוץ על הכפתור Reset.

למשתמשי גרסאות קודמות: תחת הלשונית Programs יש ללחוץ Reset WebSettings .Internet Explorer אינו מוגדר כדפדפן ברירת המחדל יש לפתוח את הדפדפן InternetExplorer. מהתפריט Tools יש לבחור Internet Options וללחוץ על הלשונית Programs.

למשתמשי IE גרסה 7: יש ללחוץ על הכפתור Make Default.

למשתמשי גרסאות קודמות: יש לסמן את האופציה "Internet Explorer should check to see whether it is thedefault browser".

לאחר מכן יש לסגור את כל החלונות של Internet Explorer ולהריץ אותו מחדש. יש לאשר את ההודעה המופיעה כדי להפוך את ה-Explorer לדפדפן ברירת המחדל.

לוגו החברה לא מופיע בתעודות HTML (במקומו מופיע X אדום) למרות שקושר בצורה תקינה

ייתכן שהפורמט של קובץ הלוגו אינו מתאים להצגה ב-Internet Explorer.

יש לאתר את הקובץ בסייר הקבצים.
יש ללחוץ על הקובץ עם כפתור העכבר הימני ולבחור Open With > Internet Explorer. אם הקובץ לא נפתח בדפדפן, הוא גם לא יוצג בהדפסות HTML של תעודות בפריוריטי.

כיצד ניתן לקבוע את רמת הדיוק העשרוני של כמויות ושל מחירים בהדפסות HTML?

יש להריץ את התוכנית קביעת דיוק עשרוני בהדפסות HTML (נתיב: מנהל מערכת > תחזוקת מערכת > עיצוב מתקדם > תוכניות עזר).

כיצד ניתן למנוע הופעת פרטי החברה בעברית, במסמכים המודפסים באנגלית?

כאשר שפת החברה מוגדרת כאנגלית במסך חברות, המערכת אינה משתמשת בנתוני החברה, כפי שמופיעים בעמודות שם חברה – ייצוא וכתובת – מסמכי ייצוא במסך נתוני החברה, אלא בנתונים המוגדרים בעמודות שם החברה וכתובת באותו מסך. על מנת לאפשר הדפסת פרטים אלה בשפה האנגלית, ניתן לבחור אחת מן האפשרויות הבאות:

להזין את פרטי החברה באנגלית (ולא בעברית) בעמודות שם החברה וכתובת, במסך נתוני החברה.
לשנות את שפת החברה מאנגלית לעברית, במסך חברות.
הערה: הגישה לשני המסכים נעשית דרך התפריט: מנהל מערכת > תחזוקת מערכת > טיפול בחברות.

כיצד לפעול כשהדפסות HTML נחתכות (הדו"ח גדול יותר מרוחב הדף המודפס)?

הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה היא לעבוד עם Internet Explorer 7 ומעלה ,בו קיים מנגנון להתאמת הנתונים לגודל הדף. דרכים אחרות לפתרון הבעיה:

לודא שבהגדרת המדפסת מוגדר גודל דף A4.
להציג את הדו"ח על המסך, ולנסות להקטין את הגופנים (בדף HTML, מתפריט View לבחור ב-FontSize).
להשאיר את אותו גודל גופן, ולשנות את הגדרת ההדפסה ל-Landscape או להקטין שוליים (בדף HTML, מתפריט File לבחור ב-Page Setup).
באמצעות כלי העיצוב של התוכנה, להסתיר עמודות מיותרות ו/או להקטין כותרות (לדוגמא, להפוך סוג תנועה ל- ס.ת).

בעת הפקת מסמך HTML, לא רואים את הלוגו/תמונות

הקישור לקבצים נעשה כנראה בצורה שגויה.

הקישור לקבצים, הן של כרטיס פריט והן של לוגו החברה, צריך להעשות דרך שכנים ברשת והמחשב הרלוונטי, ולא דרך קישור לכונן ממופה.

דוגמה לקישור נכון:
\\computername\c:\tmp\mypicture.gif

דוגמה לקישור שגוי:
c: \tmp\mypicture.gif

מומלץ לשמור את כל קבצי התמונות בספריה: system\images שבמחשב השרת, ולרשום את הקישור לתמונה כקישור יחסי למיקום הנוכחי.

דוגמה לקישור נכון:
|..\..\system\images\mypicture.gif

הערה: ניתן "לייבא" את קובץ הלוגו ו\או את תמונת הפריט מהכונן המקומי, במקום לרשום את הקישור לקובץ כפי שהוסבר לעיל. יש ללחוץ עם הלחצן הימני של העכבר על האייקון שלצד העמודה, לבחור ב"ייבא", ולדפדף ברשימת הקבצים עד לקובץ המבוקש. המערכת תשתול את הקובץ המקומי ברשת הכללית (ע"י העתקתו למחיצה system\mail). שים לב! אם חל שינוי בקובץ המקורי, יש לייבאו מחדש.

איך ניתן לקבל את שם החברה באנגלית בהדפסת דו"חות בממשק באנגלית?

על מנת לקבל את שם החברה באנגלית בדו"חות מודפסים, יש לבצע את הצעדים הבאים:

יש לגשת למסך חברות (נתיב: מנהל מערכת > תחזוקת מערכת > טיפול בחברות).
יש להיכנס למסך הבן תרגום שם החברה.
ישלרשום את שם החברה באנגלית, ולציין את קוד השפה בה עובדים (2 לאנגלית בריטית או 3 לאנגלית אמריקאית).

כיצד ניתן לשנות פורמט תאריך בהדפסת HTML?

בתפריט הראשי, יש לאתר את תוכנית ההדפסה המתאימה לתעודה המבוקשת, וללחוץ עליה עם הלחצן הימני של העכבר.
יש לבחור באפשרות עיצוב דו"ח.
במסך שייפתח, יש לבחור בפורמט ההדפסה המתאים (אם יש יותר מאחד), ולפתחו (יש ללחוץ על הסימן +).
יש לאתר את מרכיב המסמך בו נמצאת עמודת התאריך, ולפתוח אותו.
יש ללחוץ עם הלחצן הימני של העכבר על עמודת התאריך, ולבחור באפשרות מאפייני שדה.
יש לבחור באפשרות המתאימה בחלון פורמט תאריך.
יש ללחוץ אישור (פעמיים).

שגיאה בהדפסה ל-WORD 2000

פירוט הבעיה:

כאשר מנסים להדפיס תעודה ל-Microsoft Word, ובתחנה מותקנת Word 2000, מתקבלת הודעת שגיאה בנוסח:
Microsoft Word for Windows has encountered a problem and needs to close, או תקלה אחרת.

פתרונות אפשריים:

קודם לפתוח את Word ולאחר מכן לשלוח את התעודה.
אם לא מופעלים אצלכם Dashboards, למחוק את השורה display: none מהקובץ style.htm תחת priority\system\html.
לשדרג ל-Word 2003 ומעלה.

מהן הדרישות להדפסת מסמכים מהמערכת בפורמט PDF?

החל מגרסה 13.4, תיבת הדו-שיח הדפסה/משלוח כוללת את אפשרות הסימון כמסמך PDF עבור מספר אפשרויות, כגון: דואר, דואר אוטומטי ופקס אוטומטי. (יתר האפשרויות תהיינה צבועות באפור, ללא אפשרות בחירה).

אפשרות זו מוצגת אם מתקיימות הדרישות הבאות:

במחשב הנוכחי מותקן Office 2007.
במחשב הנוכחי מותקן הרכיב 2007 Microsoft Office Add-in: Microsoft Save as PDF. רכיב זה ניתן להורדה מאתר Microsoft, בלינק שכתובתו:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=F1FC413C-6D89-4F15-991B-63B07BA5F2E5& displaylang=en

האם ניתן להקים במערכת מוצרים חדשים באופן אוטומטי?

יתן לקלוט למערכת מוצרים חדשים באופן אוטומטי באחת משתי דרכים:

דרך ממשק של קליטת מוצרים
דרך מודול הסבות.
I.ממשק לקליטת מוצרים

יש להשתמש במסך טבלת טעינה למוצרים (נתיב: כספים > תחזוקת כספים > ממשקים להנח"ש > ממשקים ממערכות חיצוניות > קליטת מוצרים).

קליטת הנתונים לטבלת הטעינה

אם קיים קובץ במבנה הנדרש, אפשר לקלוט את הנתונים למשטח בעזרת התוכנית טעינת קובץ לטבלת הטעינה.

אם קיימת רשימה של מוצרים בקובץ אקסל, אפשר להעתיק את הנתונים מאקסל ולהדביקם ישירות במשטח ההסבות, כל עמודה בנפרד.

עמודות המחירים משמשות לעדכון או בניה של מחירוני ספק, מחירוני לקוח או מחירים בכרטיס הפריט.

העברת נתונים מטבלת הטעינה לכרטיס פריט

כאשר טבלת הטעינה מעודכנת עם המוצרים שיש להקים, כדי לקלוט את המוצרים לכרטיס פריט יש להריץ את התוכנית העברת מוצרים מטבלת הטעינה.
אם התגלתה בעיה בהקמת המוצרים תתקבל הודעה על כך. ניתן לראות את מהות השגיאות בדו"ח טעינת מוצרים – דו"ח שגיאות.

עדכון מחירים

בעזרת התוכנית עדכון מחירי מוצרים (בתת התפריט קליטת מחירי מוצרים) אפשר לעדכן את מחירי התקן והעלות בכרטיס הפריט.

בקלט התוכנית יש לבחור את המחיר לעדכון ומאיזו עמודת מחיר בטבלה יתבצע העדכון.

הערה: את מחיר ה-FOB ואת מחיר הקניה בכרטיס הפריט אפשר לעדכן רק אם אין מנוהלים מחירוני ספקים ואם ערכו של קבוע הלוגיסטיקה PPriceByList הוא 0.

בנייה או עדכון מחירוני לקוח/ספק

בעזרת התוכניות לעדכון מחירונים ניתן לעדכן מחירונים קיימים או להקים חדשים.

לעדכון או הקמה של מחירון לקוח יש להריץ את התוכנית בניית מחירון לקוח.
לעדכון או הקמה של מחירון ספק יש להריץ את התוכנית בניית מחירון ספק.
II. מודול הסבות

מודול הסבות נמצא בנתיב: מנהל המערכת > ממשקים > הסבות נתונים.

איך ניתן להגדיר עמודת "ממוצע" בדו"ח הנכתב במחולל דו"חות של דו"חות מנהלים?

על מנת ליצור עמודת "ממוצע" בדו"ח הנכתב באמצעות מחולל דו"חות, יש לבצע את הצעדים הבאים (בדוגמא מוצגת דרך החישוב עבור ממוצע של מחיר מוצר):

יש להיכנס למסך עמודות הדו"ח, מסך הבןשל המחולל.
יש לבחור לדו"ח את העמודות הבאות:
סכום בשקלים של המוצרים המופיעים בדו"ח
כמות של המוצרים המופיעים בדו"ח
יש להגדיר בדו"ח עמודת מחיר מוצר ממוצע.
יש לרשום את הביטוי הבא בעמודה ביטוי:

SUM(#XX)/SUM(#YY)

כאשר XX מציין את מספרה של עמודת הדו"ח סכום בשקלים ו-YY מציין את מספרה של עמודת הדו"ח כמות.

איך ניתן לבחור מספר/טווח של רשומות בקלט של דו"ח

בחלון קלט של דו"ח, ניתן לבחור רשומות קלט מרובות בשלוש דרכים:

נדגים את המקרה על דוח כרטסת:
דוגמה:
יש להפיק את הדו"ח כרטסת (נתיב: כספים > הנהלת חשבונות > דו"חות כספיים > כרטסת).
בחלון הקלט השני, יש לעמוד על השדה חשבון ולהקיש פעמיים F6.
במסך חשבונות – רשימה כללית שנפתח, יש לשלוף את החשבונות שייכללו בדו"ח.
למחיקת חשבונות מסויימים (למשל, אם נשלפו כל החשבונות בקבוצה מסוימת ויש להשמיט אחדים מהם), יש לעבור לשורות המתאימות וללחוץ F7.
יש לוודא שמופיעות השורות המתאימות, ולאחר מכן לצאת מהמסך. כעת תופיע זכוכית מגדלת אדומה לצד העמודה חשבון המציינת שלעמודה זו נבחרה רשימת ערכים.
בחירת רשומות רצויות מחלון בחירה
לאחר בחירת הערך הראשון (מספר חשבון, בדוגמה מעל), יש ללחוץ בקליק ימני של העכבר על רשימת הבחירה, ולבחור בחשבון נוסף. כעת יופיעו בעמודה חשבון שני הערכים שנבחרו, כשהם מופרדים על ידי המחרוזת OR. בדרך זו ניתן לבחור מספר ערכים, לפי הצורך.
רישום ידני של מספרי הרשומות הרצויות
לאחר בחירת או הקלדת הערך הראשון (מספר חשבון, בדוגמה מעל), יש לרשום בעמודה חשבון את המילה OR, לאחריה רווח, ואת הערך הבא. בדרך זו ניתן לציין מספר ערכים, לפי הצורך.
הערה: אפשרות זו תקפה לגבי כל עמודת בחירה בכל דו"חות המערכת

מדוע ביצוא ל-EXCEL של שדה תאריך, בחלק מהרשומות מופיע פורמט DDMMYY ובחלק MMDDYY

בדרך כלל התופעה מתרחשת כאשר עובדים בממשק האנגלי של התוכנה בשפה "אנגלית אמריקאית" הבעיה תיפתר בעבודה בממשק של "אנגלית"

מדוע לא ניתן לסנכרן מ-OUTLOOK דואר שהתקבל מכתובת זהה לכתובת של המשתמש?

בדרך כלל התופעה מתרחשת כאשר עובדים בממשק האנגלי של התוכנה בשפה "אנגלית אמריקאית" הבעיה תיפתר בעבודה בממשק של "אנגלית"

מדוע לא נשלח דואר אלקטרוני בהתאם לתרשים שהוגדר ב – BPM?

כדי שתשלחנה תזכורות בדואר אלקטרוני, יש להפעיל ב-Tabula Task Scheduler את התוכנית ששולחת דואר תזכורת.

התוכנית Send reminders about document status כבר מוגדרת ברשימת המשימות ב- Task Scheduler, נותר רק לסמן אותה כפעילה ולקבוע את תדירות הרצתה ובאילו חברות תרוץ.

בנוסף, אם יש כוונה לשלוח דואר לכתובת דואר חיצונית (של משתמש/איש קשר או אחרת), יש לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:

א. הגדרת משלוח דואר שלא באמצעות Outlook

הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה היא להגדיר משלוח דואר שלא באמצעות Outlook:

יש להיכנס לפריוריטיterminal server client). מהמחשב שממנו אמור להישלח דואר (לא דרך
2. יש להריץ את התוכנית הגדרת דואר ללא Outlook(נתיב: ניהול משרד > דואר).

3. יש למלא את כל הפרמטרים בתוכנית, כולל סימון העמודה בדיקת משלוח, ולוודא שהתקבלה בהצלחה הודעת ניסיון.

ב. שינוי המשתמש שמריץ את ה-Task Scheduler

פתרון נוסף הוא לשנות את המשתמש שמריץ את ה-Scheduler למשתמש שניתן להגדיר לו חשבון דואר, למשל Administrator (ולא משתמש System שהוא ברירת המחדל):

1. יש להיכנס למחשב השרת, להגדיר פרופיל דואר ב- Outlook למשתמש Administrator,ולוודא ששליחת דואר על ידי משתמש זה מתבצעת באופן תקין.

2. יש להיכנס לפריוריטיOutlook. (כמשתמש כלשהו), ובתפריט דואר > הגדרות דואר לסמן ללא הצגת הודעות

3. יש לפתוח את הקובץ tabula.ini (הנמצא תחת c:\Windows), ולוודא שתחת הכותרת [Menu] מופיעה השורה OutlookMessages=0.

4. יש לפתוח את Outlook, להיכנס לתפריט Tools, ולבחור Options. יש ללחוץ על הלשונית Mail Format ולוודא ש- Word אינה מסומנת במקטע Message Format כתוכנת ברירת המחדל לעריכת הודעות דוא"ל.

אילו בדיקות נוספות יש לבצע כאשר לא ניתן להתחבר מהתחנה לשרת ומתקבלת ההודעה SQL Server Error, Authorisation failed

יש לבדוק שפרוטוקול TCP\IP מוגדר כפעיל עבור שרת ה-SQL.

ניתן לבצע את הבדיקה ע"י שימוש בכלי SQL Server Configuration Manager.

האם ניתן להתקין שרת פריוריטי זום עם ממשק WPF על WINDOWS 7?

ניתן להתקין שרת WPF על WINDOWS7.

למה מתקבלת הודעה על כך שתוקף הרשיון עומד לפוג ואיך גורמים לה להעלם?

להפסקת ההודעות על כך שתוקף הרשיון עומד לפוג, יש להפעיל את התוכנית הארכת תוקף רשיון בנתיב: מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > התקנת רשיונות > הארכת תוקף רשיון.

בנוסף, במחשב השרת, ב TASK SCHEDULER , יש לסמן כפעילה את המשימה של הארכת תוקף הרשיון, שתופעל כל יום בשעה מסויימת.

לאחר הפעלת המשימה, כל עוד הוראת הקבע משולמת הרשיון יוארך אוטומטית.

איך הופכים משתמשים ללא פעילים כדי להוסיף משתמשים חדשים, לאחר הגעה לכמות המקסימלית של משתמשים ברשיון?

מס' המשתמשים לצורך בדיקת המשתמשים הפעילים מול כמות הרשיונות נספר ע"פ :
1) כרטיסי עובד פעילים אליהם מקושרים משתמשים.
2) משתמשים אשר להם לא מקושרים כרטיסי עובד.

כדי להפוך משתמש ל – "לא פעיל" על מנת שלא ייספר, יש להיכנס לכרטיס עובד (משאבי אנוש > כרטיס עובד) אליו מקושר המשתמש ולהעביר את הסטטוס שלו לסטטוס המסומן בדגל "לא פעיל", בברירת המחדל הסטטוס נקרא "עובד לשעבר".

עבור משתמשים שלא קשורים לכרטיס עובד: יש לקשר משתמשים אלו לכרטיס עובד ולשנות להם את הסטטוס.

איך מגדירים שיודפס מספר עותקים מסויים באופן קבוע בלי לראות חלון קלט של מדפסת?

ניתן לשייך כל דו"ח למדפסת מסויימת ולקבוע מראש את הגדרות ההדפסה שלו, כולל מספר עותקים. לאחר מכן, כאשר מדפיסים את הדו"ח בפריוריטי (מבלי להציג אותה תחילה בדפדפן), הדו"ח נשלח ישירות למדפסת תוך דילוג על חלון הגדרות ההדפסה.

כדי לעשות זאת:

יש להיכנס למסך הגדרת מדפסות – Windows (נתיב: מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > מדפסות).
יש להגדיר קוד מדפסת ושם מדפסת.
יש להריץ את התוכנית חיבור מדפסת מסרגל ההפעלות הישירות.
בחלון הנפתח יש לבחור את המדפסת המבוקשת. לחץ Preferences כדי להגדיר פרמטרים נוספים, לפי הצורך.
לחץ Print כדי לחבר את המדפסת. תהליך האישור עשוי להימשך זמן מה.
הערות:
– קוד המדפסת שהגדרת זמין לשימוש כל המשתמשים במערכת עם גישה לאותה מדפסת.
– כאשר מחליפים מדפסת הקוד כבר לא יהיה בתוקף.
יש להיכנס למסך הבן ישויות Tabula למדפסת.
יש לציין שם ישות וטיפוס לכל דו"ח שברצונך להדפיס לפי ההגדרות שביצעת במסך האב, ולסמן את העמודה הדפסה מיידית.
הערה: הגדרות הדפסה מסוימות (למשל, הדפסה לרוחב) משפיעות רק על העתק התעודה ולא על המקור.

בעיות בהתחברות למערכת מתחנת עבודה, שגיאות SQL Server

אם אתה עובד עם מערכת הפעלה ויסטה בתחנה , נסה את הפתרון הבא:
1. תסיר את ההתקנה הקיימת של פריוריטי בתחנה.

2. תוריד את קובץ sqlncli.msi מהלינק הבא: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=d09c1d60-a13c-4479-9b91-9e8b9d835cdc& displaylang=en#filelist

3. תריץ את התקנת הקובץ sqlncli.msi בתחנה.

4. תריץ שוב את התקנת ה Client של הפריוריטי בתחנה.

5. יש לוודא שלמשתמש בתחנה של ה Vista יש הרשאות מלאות על תקיות הפריוריטי בתחנה (C:\Priority או D:\Priority, כמו כן בתקייה C:\tmp או D:\tmp).

אם מדובר במערכת הפעלה אחרת , תוכל להעזר בפתרונות האפשריים הבאים:
"CAN'T CONNECT TO SQL SERVER – AUTHORIZATION FAILED"

הערה: אם ההודעה התקבלה בעקבות העברת שרת או התקבלה בשרת עצמו, ראו סעיפים ב' ו- ג' בהמשך.

א. אם ההודעה התקבלה בעת ניסיון להתחבר מתחנה:
יש לבדוק את הנסיבות הבאות ולפעול לפי ההנחיות:

התקנת התחנה בוצעה על חלונות ME או 98. יש לשדרג את מערכת ההפעלה לחלונות 2000 לפחות, ולהתקין מחדש את התחנה.
הוכנסו שם משתמש/סיסמא שגויים. יש לנסות להיכנס למערכת עם פרטי משתמש אחר (אשר מצליחים להיכנס איתם בוודאות מתחנות אחרות).
שם השרת ב-Tabula Host שגוי/לא מלא. על מנת לבדוק זאת:
יש לגשת בשרת לכונן C, ספריית windows, לפתוח את קובץ tabula.ini, ולבדוק מהו שם השרת שמופיע בשורת Tabula Host.
יש להשוות שם זה מול שני הקבצים הבאים:
בשרת, יש לגשת לספריית priority/system, ולפתוח את קובץ srvpath. שם השרת מופיע בשורה השלישית.
בתחנה, יש לפתוח את קובץ tabula.ini, ולבדוק את הערך הרשום בשורת tabula host.
אין קשר בין התחנה לשרת. יש לוודא שמתקבל ping מהתחנה לשרת.
הוגדרה שפה שונה מעברית בתחנה. על מנת לבדוק זאת:
יש לגשת ל- Control Panel, ולבחור ב- Regional and Language Options.
יש לעבור ללשונית Advanced ומתחת Language for non-Unicode Programs, יש לבחור ב- Hebrew.
בעיית התחברות. ראשית, יש לנסות להיכנס לתוכנה מהתחנה עם משתמש tabula. אם לא מצליחים, יש לבדוק האם ההתחברות לשרת ה- SQL תקינה. לשם כך ניתן לנסות להתחבר לאותו שרת SQL דרך ODBC. על מנת לבדוק את ההתחברות:
יש לבחור ב- Administrative Tools ב- Control Panel, ולפתוח את (Data Sources (ODBC.
יש ללחוץ Add.
יש לעבור לשורה SQL Native Client.
שים לב: אם שורה זו אינה מופיעה ברשימה, הרי שה- Client לא הותקן כראוי. במקרה זה, יש להתקין מחדש את ה-Client על ידי הרצת התוכנית sqlncli.msi, הנמצאת בתיקיית התקנת המערכת, ב- client\misc בשרת. ניתן גם להוריד את הקובץ מהאתר של חברת מיקרוסופט.
יש לרשום שם ותאור כלשהם, ולבחור את שם השרת בדיוק כפי שמופיע בקובץ c:\windows\tabula.ini, בשורה Tabula Host.
יש ללחוץ Next.
יש לסמן את השורות With SQL Server authentication ו- Connect to SQL Server.
יש לרשום שם משתמש tabula ואת סיסמתו.
יש ללחוץ Next.
אם בשלב זה מתקבלת הודעת שגיאה בהתחברות, הרי שיש בעיה להתחבר לשרת SQL מתחנה זו. במקרה כזה יש לפעול לפי ההנחיות המופיעות בהודעת השגיאה, או להיוועץ במומחה SQL Server. אם לא מתקבלת הודעת שגיאה, ההתחברות הצליחה. במקרה כזה, אם עדיין לא מצליחים להתחבר לפריוריטי, יש לפנות למרכז התמיכה של אשבל.

ב. אם ההודעה התקבלה בעקבות העברת שרת:
ב-SQL Server יש שני מושגים נפרדים: Login ו- User. ה-Login הוא שם המשתמש בשרת ונקבע בכל התקנת SQL. ה- User נקבע בנפרד לכל מסד נתונים. לכל המשתמשים בפריוריטי מוגדר Login ב-SQL וגם User בכל מסד נתונים עם אותו שם. יתכן מצב (למשל, בשל טעות בהעברת משתמשים משרת לשרת), שיהיה Login שאינו קשור ל- User כלשהו. במקרה כזה, יש לבצע מחדש העברת משתמשים.

ג. אם ההודעה התקבלה בשרת:
אם ההודעה התקבלה שלא במהלך ניסיון כניסה לשרת, ייתכן ושונתה סיסמת tabula אך לא עודכנה ב- Tabula Task Scheduler או ב- Priority Data Exchange.

כדי לעדכן את הסיסמה:

1. יש לאתחל את ה- Tabula Task Scheduler.

2. בחלון שנפתח, יופיע שם משתמש. יש להזין את הסיסמה החדשה.

3. יש לבצע אותו מהלך עם ה- Priority Data Exchange.

איך ניתן לטפל בעברית הפוכה או בג'יבריש?

I. הגדרות עברית בלוח הבקרה
בתחנות עם מערכת ההפעלה Vista:

יש לפתוח את Control Panel > Clock, Language and Region > Regional and Language Settings ולבצע את הדברים הבאים:

בלשונית Administrative, בחלק העליון תחת Language for non-Unicode Programs, לבחור Change System Locale ולהגדיר עברית.
באותה לשונית, בחלק התחתון לבחור Copy to Reserved Accounts ולסמן את שתי האפשרויות (עבור משתמשים חדשים ועבור משתמשים קיימים).
בלשונית Language לסמן Supplemental language support
בלשונית Regional Options תחת Formats, להגדיר עברית.
בתחנות עם מערכת ההפעלה Windows XP:

יש להיכנס ללוח הבקרה ל-Regional and Language Options ולוודא את הדברים הבאים:

בלשונית Advanced, בחלק העליון מתחת Language for non-Unicode Programs מוגדרת עברית.
באותה לשונית יש סימון ב- Apply all Settings to the current user account and to the Default user profile
בלשונית Language יש סימון ב- Supplemental language support
בלשונית Regional Options תחת Standards and formats מוגדרת עברית.
בתחנות עם מערכת ההפעלה Windows 2000 ומעלה:

יש להיכנס ללוח הבקרה, ל-Regional Options ולוודא את הדברים הבאים:

בלשונית General תחת (Your locale (location מוגדרת עברית.
באותה לשונית בשדה התחתון Language settings of the system, עברית מוגדרת כברירת מחדל.
II. טיפול בקובץ tabula.ini
הקובץ נמצא בספריית C:\Windows או C:\WINNT.

1. יש לפתוח את הקובץ tabula.ini ולבדוק אם מופיעות השורות הבאות:

TABULA HEBREW ON NT = TRUE
HEBREW FONT PRO =
HEBREW FONT FIX =
TOOLTIP FONT =
TABULA LANGUAGE =

2. אם השורות מופיעות, יש להפוך אותן להערה בהוספת הסימן ; בתחילת כל שורה.

3. אם בוצע עדכון בשורות, יש לשמור את הקובץ (File-Save).

4. על פי רוב השינוי בא לידי ביטוי מייד. אם לא, יש לצאת ממערכת פריוריטי ולאתחל את המחשב.

III. טיפול בכותרות המופיעות כג'יבריש
בתחנות עם מערכת ההפעלה Vista:

בתחנה הבעייתית יש לבצע את הפעולות הבאות:

בקליק ימני על ה- Desktop, יש לבחור ב- Personalize.
יש לבחור Windows Color and Appearance, ובחלון הבא שנפתח, בחלק התחתון לבחור Open Classic Appearance Properties for More Color Options.אם בוצעו שינויים יש לאשר.
בחלון הבא שנפתח יש ללחוץ על הכותרת הכחולה של ה- Message Box, ולבדוק מה מופיע בחלק התחתון:
אם השדה Font ריק, יש לבחור גופן מרשימת הבחירה (למשל Arial).
אם השדה Size ריק, יש לרשום גודל גופן (למשל 10).
יש לחזור על אותן פעולות (בצעד 3) בלחיצה על Active Window.
בתחנות עם מערכת ההפעלה Windows XP:

בתחנה הבעייתית יש לבצע את הפעולות הבאות:

בקליק ימני על ה- Desktop יש לבחור ב- Properties.
תחת לשונית Appearance יש ללחוץ על Advanced.
יש ללחוץ על הכותרת הכחולה של ה- Message Box ולבדוק מה מופיע בחלק התחתון:
אם שדה Font ריק, יש לבחור גופן מרשימת הבחירה (למשל Arial).
אם שדה Size ריק, יש לרשום גודל גופן (למשל 10).
אם בוצעו שינויים יש לאשר.
יש לחזור על אותן פעולות (בצעד 3) בלחיצה על Active Window.
בתחנות עם מערכת ההפעלה Windows 2000 ומעלה:

בתחנה הבעייתית יש לבצע את הפעולות הבאות:

בקליק ימני על ה Desktop יש לבחור ב- Properties.
יש לבחור בלשונית Appearance.
יש ללחוץ על הכותרת הכחולה של ה- Message Box ולבדוק מה מופיע בחלק התחתון:
אם שדה Font ריק, יש לבחור גופן מרשימת הבחירה (למשל Arial).
אם שדה Size ריק, יש לרשום גודל גופן (למשל 10).
אם בוצעו שינויים יש לאשר.
יש לחזור על אותן פעולות (בצעד 3) בלחיצה על Active Window.
IV. טיפול בסרגל הפעלות ישירות וסרגל מסכי בן המופיעים כג'יבריש
בתחנות עם מערכת ההפעלה Vista:

בקליק ימני על ה- Desktop יש לבחור Personalize.
יש ללחוץ על Themes (ערכות נושא) ולבחור Windows Classic.
בתחנות עם מערכת ההפעלה Windows XP או מערכת ההפעלה Windows 2000 ומעלה:

בקליק ימני על ה- Desktop יש לבחור Properties.
יש ללחוץ על הלשונית Themes (ערכות נושא) ולבחור Windows Classic.
V. טיפול ברשימות בחירה צרות שהמידע בהם ממורכז
מהמסך הבעייתי, יש לבחור מהתפריט העליון תצוגה > מסכים טבלאיים > הגדרת גופן.
יש לוודא כי הגופן מוגדר באופן הבא: Font: Courier New, Font style: Regular, Size: 8
הערה: אפשר לנסות גופנים נוספים כמו: Miriam Fixed, Arial או David ולבדוק את התוצאה.
יש להיכנס מחדש למסך ולבדוק כיצד השפיע השינוי.

האם ניתן לקבוע רוחב של שדות בהדפסות ודוחות?

אין אפשרות לקבוע את רוחב העמודות בתוכנה, אבל הוא ישתנה בעקבות שינוייים אחרים כמו הסתרה של עמודות מיותרות (במידה ויש כאלו)

אם יש עמודות שהכותרת שלהן רחבה, צמצומה יכול "לעשות מקום" לאחרות.

כדאי גם לראות אם יש מקום להגדיל את שולי העמוד דרך הגדרות העמוד ב- Internet Explorer

צור קשר
סיפורי לקוח
5/5

בית האופנה של ברטה הפך בשנים האחרונות למוביל עולמי בתחום אופנת הכלות. בית האופנה ממוקם בעיר אשדוד, שם נמצא הסטודיו לעיצוב של ברטה, אולם הייצור וכן חנות הדגל של המותג.

כיום עיצוביה של ברטה נמכרים בלמעלה מ- 100 בוטיקים ב- 40 מדינות ברחבי העולם

בית האופנה פועל על פי אמות מידה מאוד קפדניות, במטרה לדאוג לכך שכל שמלה או מוצר שיוצא תחת ידיו יהיו ברמת גימור מושלמת, גם כיום כאשר מדובר במערך בינלאומי

לאחרונה השלימה חברת פריוריטי גורו פרוייקט הטמעת מערכת תעשייתית בברטה פאשיין.

במסגרת הפרויקט נעשה מחשוב של תהליך הייצור שלא נוהל בתוך מערכת המידע . השימוש במודול התעשייתי של פריוריטי כולל דיווחי ייצור במרכזי העבודה השונים ברצפת הייצור, גריעת חומרי גלם בפעולת הייצור הנכונה, שימוש ב MRP תעשייתי ובתכנון הרכש.

ברטה פאשיין בע"מ
5/5

פריוריטי גורו הטמיעה תוכנת פריוריטי תעשייתית בחברת פיברוטקס המייצרת מוצרי טקסטיל לכוחות הביטחון.

פיברוטקס
5/5

פריוריטי גורו פיתחה עבור חברת מכבי תל אביב כדורגל ממשקים בין פריוריטי לבין מערכת ניהול המחסן הממוחשב המשמשת לניהול מלאי המוצרים של מכבי תל אביב במחסן חיצוני. הממשקים מטפלים בהעברת דרישות ליקוט מפריוריטי למחסן, הפקת חשבוניות ללקוחות וביצוע העברות סחורה לחנויות החברה.

מועדון מכבי תל אביב כדורגל
5/5

פריוריטי גורו הקימה עבור חברת מגער מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM מבוססת פריוריטי לטיפול בזכאי משרד השיכון, המערכת משמשת יותר מ 100 מוקדנים ומרכזת נתונים מפניית הלקוח באתר האינטרנט\טלפון, נתוני זכאות ממערכות משרד השיכון לרבות מסמכים שהוגשו ע"י המועמד. בתוך המערכת מוטמע תהליך העבודה לעיבוד נתוני המועמד עד לקבלת תעודת זכאות.

חברת מגער
5/5

פריוריטי גורו מטמיעה בימים אלה בחברת הייקון אפליקציית אישור הזמנות רכש פרי פיתוחה המבוססת על ממשקים בטכנולוגיית REST ועל שימוש בפונקציות של Priority Web SDK. האפליקציה מאפשרת למנהלים לקבל מידע ולאשר הזמנות רכש גם כאשר הם אינם מול המחשב ומקצרת משמעותית את זמני אישור ההזמנות.

הייקון
5/5

פריוריטי גורו נבחרה לפתח מערכת לדיווח משיכות ממחסני קונסיגנציה אצל לקוחות חו"ל של חברת אפוסטרפי. המערכת מבוססת על אתר אינטרנט שפיתחה פריוריטי גורו, העובד בצורה מקוונת מול פריוריטי, לקליטת דיווחי שימוש במלאי החברה הנמצא אצל לקוחותיה.

אפוסטרפי
קודם
הבא
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן