הדרכת פריוריטי

מדוע בעלי עסקים צריכים הדרכת פריוריטי?

בבתי עסק שונים מחפשים דרכים לייעל את ההתנהלות היומיומית שלהם באמצעות יצירת מערכות אחידות המרכזות את כל המידע הרלוונטי על הפעילות: לקוחות, הזמנות, ניהול מלאי, ניהול חשבונות ועוד. כאשר מדובר במערכת פריוריטי, הדרכה על המערכת הינה דבר חשוב. כך ניתן להכיר את כל הדקויות של מערכת ניהול זו הנוגעת לכל המשאבים בארגון.

על מנת לבנות את העסק על בסיס יציב שיאפשר התפתחות יעילה בעתיד, חשוב מאוד להשתמש במערכת יעילה זו המאפשרת את גיבושו של כל המידע בעסק במסגרת אחת ומעקב קבוע אחרי השינויים במערך העדין של בית העסק. באמצעות ההדרכה הנכונה, בית העסק יתרגל מהר מאוד לנהלים החדשים ויעבור לעבודה עם מערכת פריוריטי.

הדרכת פריוריטי

כיצד מתנהל שירות הדרכת פריוריטי?

במהלך הדרכה על מערכת פריוריטי יש לבצע את השלבים הבאים:

  • התקנה של תוכנת ה-ERP
  • הטמעה של כל היבטי התוכנה
  • סנכרון המידע בין המכשירים השונים שבהם מותקנת התוכנה
  • יכולת לנהל את המידע בזמן אמת, ייצוא נתונים
  • הכרת הפונקציות השונות של התוכנה
  • היכולת לנתח ולהצליב נתונים לקבלת תובנות יעילות להמשך הפיתוח העסקי

המערכות שנבנו על ידי פריוריטי דואגות ליצור התפתחות יעילה ותקינה של כל בית עסק, החל מבית עסק קטן, לבית עסק בינוני ועד לארגונים בינלאומיים. לפריוריטי יש את כל הדרוש בכדי שהעסק שלכם יצמח יחד עם כל המרכיבים של ה-ERP.

מדוע כדאי לעשות הדרכה לפני תחילת העבודה?

על מנת לנצל את כל האפשרויות של התוכנות לניהול משאבי הארגון, כדאי מאוד להכיר אותה לעומק. זה מתאפשר באמצעות הדרכה ייחודית ומקצועית שנעשית על ידי גורם מהימן ברמה של חברת פריוריטי גורו המספקת את כל המידע הדרוש על מנת שהחברה שבחרה להטמיע את מערכת פריוריטי והדרכה כחלק מההתפתחות העסקית שלה תדע בדיוק מה היא מקבל ומה דרוש לה.

החברה מלווה אתכם לכל אורך הדרך, החל מהתאמת סוג התוכנה, התקנה, הטמעה, הדרכה, סיוע טכני לכל אורך הדרך וכן ניהול פרויקטים מקצועי במידת הצורך. כל אלה מאפשרים מעבר לניהול ב-ERP בקלות ונינוחות.

5 / 5. 516

מאמרים נוספים

הדרכת פריוריטי

מדוע בעלי עסקים צריכים הדרכת פריוריטי? בבתי עסק שונים מחפשים דרכים לייעל את ההתנהלות היומיומית שלהם באמצעות

קרא עוד »

פריורטי

משאבים הם פעמים רבות הנכס החשוב ביותר הנמצא לרשות כל בעל עסק המתחיל המחפש לעשות את צעדיו

קרא עוד »

סיפורי לקוח

5/5

בית האופנה של ברטה הפך בשנים האחרונות למוביל עולמי בתחום אופנת הכלות. בית האופנה ממוקם בעיר אשדוד, שם נמצא הסטודיו לעיצוב של ברטה, אולם הייצור וכן חנות הדגל של המותג.

כיום עיצוביה של ברטה נמכרים בלמעלה מ- 100 בוטיקים ב- 40 מדינות ברחבי העולם

בית האופנה פועל על פי אמות מידה מאוד קפדניות, במטרה לדאוג לכך שכל שמלה או מוצר שיוצא תחת ידיו יהיו ברמת גימור מושלמת, גם כיום כאשר מדובר במערך בינלאומי

לאחרונה השלימה חברת פריוריטי גורו פרוייקט הטמעת מערכת תעשייתית בברטה פאשיין.

במסגרת הפרויקט נעשה מחשוב של תהליך הייצור שלא נוהל בתוך מערכת המידע . השימוש במודול התעשייתי של פריוריטי כולל דיווחי ייצור במרכזי העבודה השונים ברצפת הייצור, גריעת חומרי גלם בפעולת הייצור הנכונה, שימוש ב MRP תעשייתי ובתכנון הרכש.

ברטה פאשיין בע"מ
5/5

פריוריטי גורו הטמיעה תוכנת פריוריטי תעשייתית בחברת פיברוטקס המייצרת מוצרי טקסטיל לכוחות הביטחון.

פיברוטקס
5/5

פריוריטי גורו פיתחה עבור חברת מכבי תל אביב כדורגל ממשקים בין פריוריטי לבין מערכת ניהול המחסן הממוחשב המשמשת לניהול מלאי המוצרים של מכבי תל אביב במחסן חיצוני. הממשקים מטפלים בהעברת דרישות ליקוט מפריוריטי למחסן, הפקת חשבוניות ללקוחות וביצוע העברות סחורה לחנויות החברה.

מועדון מכבי תל אביב כדורגל
5/5

פריוריטי גורו הקימה עבור חברת מגער מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM מבוססת פריוריטי לטיפול בזכאי משרד השיכון, המערכת משמשת יותר מ 100 מוקדנים ומרכזת נתונים מפניית הלקוח באתר האינטרנט\טלפון, נתוני זכאות ממערכות משרד השיכון לרבות מסמכים שהוגשו ע"י המועמד. בתוך המערכת מוטמע תהליך העבודה לעיבוד נתוני המועמד עד לקבלת תעודת זכאות.

חברת מגער
5/5

פריוריטי גורו מטמיעה בימים אלה בחברת הייקון אפליקציית אישור הזמנות רכש פרי פיתוחה המבוססת על ממשקים בטכנולוגיית REST ועל שימוש בפונקציות של Priority Web SDK. האפליקציה מאפשרת למנהלים לקבל מידע ולאשר הזמנות רכש גם כאשר הם אינם מול המחשב ומקצרת משמעותית את זמני אישור ההזמנות.

הייקון
5/5

פריוריטי גורו נבחרה לפתח מערכת לדיווח משיכות ממחסני קונסיגנציה אצל לקוחות חו"ל של חברת אפוסטרפי. המערכת מבוססת על אתר אינטרנט שפיתחה פריוריטי גורו, העובד בצורה מקוונת מול פריוריטי, לקליטת דיווחי שימוש במלאי החברה הנמצא אצל לקוחותיה.

אפוסטרפי
קודם
הבא
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן