שיבוץ טכנאים לקריאות שרות בפריוריטי

תוכן עניינים

שיבוץ טכנאים בקריאות שרות בפריוריוטי מאפשר עבודה מסודרת יותר בקריאות השרות ע"י שיבוץ טכנאי, שיבוץ טווח השעות בהם יעבוד הטכנאי ושיבוץ מחסן החלקים של הטכנאי.

על מנת שנוכל לשבץ טכנאי נצטרך להגדיר מספר הגדרות מראש:

  • פתיחת כרטיס עובד לטכנאי :
    נכנס למסך כרטיס עובד(משאבי אנוש > כרטיס עובד) ונמלא את השדות הרלוונטיים : ת.זהות ,שם העובד ,שם פרטי ושם משפחה.
    לאחר מכן נכנס למסך הבן נתונים לחברה נוכחית ונסמן את התיבה "נותן שרות?"

נוכל לשייך לטכנאי גם מחסן חלקים שיתמלא באופן אוטומטית בשיבוצו לקריאה ע"י מילוי השדה מחסן

  • פתיחת מחסן לטכנאי במידת הצורך:
    נכנס למסך מחסנים (ניהול מלאי > ניהול מחסנים > מלאי נוכחי > מחסנים)
    ונמלא את הפרטים בשדות: מחסן (מספר המחסן) , איתור (במידה ולא עובדים עם איתורים נמלא בערך 0) ותאור המחסן.

שיבוץ טכנאים בקריאות שרות בפריוריטי

  • נכנס למסך קריאות שרות (שרות ואחזקה > קריאות שרות > קריאות שרות) ונעלה את הקריאה הרלוונטית , נעבור ללשונית שיבוץ ונמלא את השדות הרלוונטיים:
    מתאריך ,משעה ,עד תאריך, עד שעה בהתאם ל תאריך והשעה להם שובץ התיקון או הטיפול בקריאה.בשדה לטיפול נבחר את הטכנאי הרלוונטי ונוודא שבשדה מחסן חלקים התמלא מחסן הטכנאי. במידה ולטכנאי אין מחסן משלו נמלא את המחסן הרלוונטי.

העברת מלאי למחסן טכנאי בפריוריטי

במידת הצורך (אם ישנם חלקים בקריאה) נעביר את המלאי בקריאה למחסן הטכנאי ע"י הפעלת התוכנית העברת מלאי למחסן טכנאי.
לאחר מכן יפתח המסך העברות בין מחסנים.
נוודא שהפרטים במחסן השולח והמחסן המקבל נכונים ושבמסך הבן העברות בין מחסנים-פירוט הפירוט נכון.
לבסוף, נעביר את סטטוס התעודה לסופית.

זקוקים לייעוץ, הטמעה או שירותי תמיכה בתוכנת פריוריטי? אתם מוזמנים לפנות אלינו לפריוריטי גורו ואנחנו נדאג לאפיין, לייעץ, לפתח וליישם עבורכם כל תוספת שתצטרכו כדי שהארגון שלכם יעבוד בצורה יעילה ומושלמת.

5 / 5. 24

צרו קשר
ונחזור אליכם במהרה
מאמרים נוספים
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן