חשבונית עצמית בפריוריטי

תוכן עניינים

חשבונית עצמית בפריוריטי מופקת כאשר הספק אינו עוסק מורשה. הספק אינו יכול להוציא חשבונית, אך ההוצאה הזאת חייבת להירשם למען הדיווח וההכרה בה כהוצאה. 

התהליך על מנת לרשום חשבונית עצמית:

1. במסך סוגי תנועות יומן (נתיב: כספים > תחזוקת כספים > הגדרות כספים > סוגי תנועות יומן) יש לשלוף את הקוד חע (חשבונית עצמית) שישמש לרישום החשבונית העצמית בספרים, לפי הדוגמה המצורפת.

2. יש לוודא שכל החשבונות שיושפעו מהחשבונית העצמית מופיעים במסך הבן, תבנית התנועה. ובמידת הצורך, לקשר את החשבונות הרלוונטיים.

חשבונית עצמית בפריוריטי

3. יש להיכנס למסך ספקים (נתיב: רכש > ספקים), להגדיר את הספק עבורו מוציאים את החשבונית העצמית ולסמן עבורו את התיבה שינוי שם (בלשונית פרטים נוספים).

4. יש להיכנס למסך הגדרות כספים לספקים (נתיב: כספים > תחזוקת כספים > הגדרות כספים > הגדרות נתוני כספים) ולשלוף את הספק לו רושמים חשבונית עצמית. בשדה סוג תנועה – זיכוי מהספק (בלשונית חשבונית ספק), יש לרשום את סוג התנועה חע .

5. באותו מסך, יש לרשום בשדה מס. עוסק מורשה את מספר העוסק המורשה של החברה (שמוציאה את חשבונית העצמית) ובשדה מס. זהות/תיק במס הכנסה (בלשונית ניכוי מס במקור) יש לרשום את מספר תעודת הזהות של הספק.

6. יש להיכנס למסך חשבוניות לחיוב ספק (נתיב: כספים > רכש (כספים) > חשבוניות רכש > חשבוניות לחיוב ספק), ולרשום את פרטי החשבונית העצמית.

7. בשדה ספק, יש לרשום את מספר הספק שהוגדר (במסך ספקים), ולשנות את השם בשדה שם ספק לשם החברה שמוציאה את החשבונית.
החשבונית תוגדר כחשבונית זיכוי (C) ובשדה סוג תנועה (בלשונית אסמכתאות) סוג התנועה חע תירשם אוטומטית.

8. במסך הבן פירוט חשבונית, יש לבחור את המק"ט הרלוונטי, לרשום את הכמות ואת המחיר ליחידה, ולוודא שמופיע חשבון לחיוב ההוצאה בשדה חשבון. במידת הצורך יש לבחור את החשבון המתאים.

זקוקים לייעוץ, הטמעה או שירותי תמיכה בתוכנת פריוריטי? אתם מוזמנים לפנות אלינו לפריוריטי גורו ואנחנו נדאג לאפיין, לייעץ, לפתח וליישם עבורכם כל תוספת שתצטרכו כדי שהארגון שלכם יעבוד בצורה יעילה ומושלמת.

5 / 5. 33

צרו קשר
ונחזור אליכם במהרה
מאמרים נוספים
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן