למה אתה צריך פריוריטי זום בעסק שלך?

תוכן עניינים
  1. בגלל התכולה – עם פריוריטי זום אפשר לעשות הכול. התוכנה היא בעצם מערכת ERP – מערכת לניהול כולל של הארגון. אותה התוכנה מטפלת גם בנושאי כספים והנהלת חשבונות, נושאי השיווק והמכירות, הרכש, ניהול המלאי ועוד!

  2. בגלל היכולת לגדול – כל בעל עסק מעוניין שהעסק שלו יגדל ויתפתח. ברכישת תוכנה צריך גם לחשוב על העתיד. הרי לא נרצה להחליף את התוכנה כאשר יגדלו צרכי המחשוב שלנו! את "פריוריטי זום" ניתן לשדרג במקרה הצורך ל "אחות הגדולה" – פריוריטי. השדרוג לא כרוך בעלויות מעבר, למעט עלות רישיונות התוכנה. אין צורך בהסבת נתונים ואין צורך בלימוד הפעלת תוכנה חדשה! פריוריטי זהה בדיוק ל "פריוריטי זום", אך יחד עם זאת פותחת אפשרויות למודולים חדשים כמו מודול ניהול פרויקטים ומודול שירות לקוחות ואחזקה, תומכת במספר לא מוגבל של משתמשים וניתנת לתכנות!

  3. בגלל החיסכון בשעות עבודה – בעסקים רבים המחזיקים מספר תוכנות בכדי לנהל את העסק קיימת תופעה של הקלדה כפולה של נתונים – מקלידים את התשלומים גם בהנהלת חשבונות וגם בתוכנת תזרים המזומנים או בקובץ EXCEL, מקלידים את ההוצאות בהנהלת החשבונות ובתוכנת התקציב. פריוריטי זום חוסכת את ההקלדה הכפולה. התוכנה אינטגרטיבית והמודולים בה משולבים וכך אין צורך בהקלדה כפולה של נתונים. בנוסף, התוכנה מאפשרת לבצע פעולות אוטומטיות על הנתונים, שחוסכות עבודה ידנית, כמו הכנה אוטומטית של תשלומים לספקים, התאמה אוטומטית בהנהלת החשבונות בין קבלה לחשבונית, הכנה אוטומטית של חשבוניות לקוח לפי תעודות משלוח ועוד! כל התוכניות האוטומטיות ניתנות לבקרה הדוקה של המפעיל.

  4. היכולת לשלב – לכל תוכנה יש מגבלות. החוכמה היא היכולת להשתמש ביתרונות של תוכנות אחרות: "פריוריטי זום" משלבת בתוכה את היכולות המוכחות של חבילת OFFICE MICROSOFT. אתה מעוניין לבצע חישובים מסובכים על הנתונים? ניתן לייצא נתונים מכל מסכי התוכנה ל Microsoft Excel ולבצע שם את החישובים. אתה מעוניין להפיק הצעות מחיר עם תמונות ופונטים מעוצבים וצבעוניים? שלח את הצעת המחיר ל – WORD ותקבל אפשרויות עיצוב בלתי מוגבלות תוך מניעת טעויות הנובעות מהעתקת המספרים למסמך באופן ידני. מעוניין לרשום פגישה ביומן לאחר שתיעדת שיחת טלפון עם לקוח במערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM)? סנכרן את התיעוד ל OUTLOOK! קיבלת דואר אלקטרוני חשוב ואתה לא רוצה לאבד אותו בתיקיות ה – OUTLOOK? "פריוריטי זום" תעתיק את הדואר בצורה אוטומטית אל הלקוח במודול ניהול קשרי הלקוחות בתוכנה!

  5. היכולת לדעת מה קורה בעסק שלך – כל התוכנות המתקדמות היום מציעות סט נרחב של דו"חות ומחוללי דו"חות המאפשרים לקבל תמונה על מצב העסק. "פריוריטי זום" מציעה, בנוסף למאות דו"חות ומחוללי דו"חות מכל התחומים, סט של דו"חות דינמיים רב תקופתיים המסייעים לאתר את הגורמים לבעיות קיימות ועתידיות בתפקוד העסק. לדוגמא, ניתן לצפות בסכומי המכירות השנתיות בתקופה של 5 שנים. אם גילינו ירידה במכירות, ניתן להציג בלחיצת כפתור את המכירות לפי לקוח ולאתר לקוחות שקנו פחות. בלחיצת כפתור נוספת ניתן לצפות במכירות ללקוחות אלו לפי מוצרים ולבדוק אילו מוצרים הם קנו פחות.

  6. היכולת לשלוט בעובדים שלך ולבקר אותם – פריוריטי זום מאפשרת למנהל העסק להכתיב באמצעות התוכנה את החוקים שלפיהם יתנהל העסק. באמצעות כלים לניהול תהליכים עסקיים (BPM), המנהל יכול להחליט אם להכריח את המשתמשים לפעול בצורה מסוימת, להזהיר אותם שהמהלך שהם מבצעים בעייתי, או לאפשר להם לפעול ולקבל לתיבת הדואר שלו הודעות על פעולות חריגות. למשל, מנהל יכול לקבוע שאחוז ההנחה המקסימאלי שסוכן מסוים יכול לתת ללקוח הוא X. המנהל יכול להחליט אם הסוכן שמקליד את ההזמנה ייחסם כאשר הוא מנסה לתת הנחה גדולה יותר, או לחילופין יקבל אזהרה על כך שההנחה גדולה מדיי ללקוח זה. מנהל אחר יכול להטיל על הסוכן את האחריות ולבחור לקבל הודעה על הזמנה עם הנחה הגדולה.

  7. בגלל הטכנולוגיה – פריוריטי זום מבוססת על תוכנה וותיקה שקיימת משנת 1986 (פריוריטי) התוכנה עברה עדכונים ושדרוגים ונשארה בחזית הטכנולוגיה. שלא כמו בחשבשבת (בשידרוג לחשבשבת חלונות) או במנהל (בשדרוג ל SBO – SAP Business One), לקוחות זום ופריוריטי לא היו צריכים לרכוש תוכנה חדשה או לשלם יותר על השירות כאשר בוצע שדרוג טכנולוגי בתוכנה.

  8. היכולת להתפתח לתחומים חדשים – מחירה הזול של פריוריטי זום מאפשר גם לעסקים זעירים לרכוש את התוכנה. בשלב הראשון לדוגמא, ניתן להפעיל רק ניהול של לקוחות, חשבוניות וקבלות. כאשר העסק מתפתח ויש צורך לנהל תחומים נוספים כמו הנהלת חשבונות וניהול לידים והזדמנויות מכירה, ניתן פשוט להתחיל להשתמש במודולים המיועדים לטיפול בנושאים אלה, כל זאת ללא תוספת תשלום או שינויים בתוכנה. 

  9. מפני שאין צורך בתוכנות נוספות – עד היום בכדי לנהל עסק מצליח היה צורך בכמה תוכנות: תוכנה להנהלת חשבונות, תוכנה לניהול תזרים מזומנים, תוכנה לניהול קשרי לקוחות (CRM) ואולי אף גיליון EXCEL לניהול התקציב של העסק. פריוריטי זום מציעה מודולים לטיפול בכל הנושאים שהוזכרו ונושאים רבים נוספים. רכישת התוכנה מקנה זכות לשימוש בכל המודולים.

  10. היכולת לאתר נתונים – "פריוריטי זום" כוללת כלים מתקדמים המאפשרים "לשחות" בקלות בים הנתונים. ראשית, בכל מסך בתוכנה ניתן לבצע חיפוש של נתונים לפי כל אחד מהשדות. שנית, מכל אסמכתא המציינת מספר תעודה בתוכנה, ניתן להציג את התעודה עצמה: מתוך הקבלה ניתן "לקפוץ" לחשבוניות אותן היא כיסתה > מתוך החשבונית ניתן "לקפוץ" לתעודת המשלוח > מתוך תעודת המשלוח ניתן לקפוץ "להזמנה" מתוך ההזמנה ניתן "לקפוץ" להצעת המחיר וכן הלאה. בנוסף, בכל מקום במסך בו מופיע רשימה, כמו למשל רשימת לקוחות, ספקים, פריטים או הזמנות, ניתן "לקפוץ" למסך שהרשימה מבוססת עליו בכדי לערוך את הרשימה. 

0 / 5. 0

צרו קשר
ונחזור אליכם במהרה
מאמרים נוספים
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן