עבודה עם לקוח מזדמן בפריוריטי

תוכן עניינים

עבודה עם לקוח מזדמן בפריוריטי מתאימה לעבודה עם לקוחות חד-פעמיים, או לקוחות שמבצעים רכישות לעיתים רחוקות. באמצעות לקוח מזדמן, אפשר לנהל תחת כרטיס אחד בהנח"ש את כל הלקוחות המזדמנים של החברה.

פתיחת לקוח מזדמן בפריוריטי

  1. נכנס למסך לקוחות.
  2. נמלא שם לקוח (למשל, "לקוח מזדמן")
  3. בלשונית פרטים נוספים נסמן את התיבה שינוי שם.

תהליך העבודה עם לקוח מזדמן בפריוריטי

  • כשנרשום תעודת מכירה נשנה את שם הלקוח מ"לקוח מזדמן" לשמו האמיתי של הלקוח, ובמסך הבן פרטי לקוח נשלים את הכתובת והטלפון של הלקוח ידנית.
  • כשנרשום מכירה פטורה ממע"מ, נשנה ידנית בתעודה את קוד המע"מ לפטור ממע"מ.
  • כשנרשום חשבונית, בלשונית תנאים כספיים נמלא את מספר תיק במע"מ של הלקוח.

ניהול כל הלקוחות המזדמנים בפריוריטי יהיה תחת כרטיס אחד בהנח"ש.

זקוקים לייעוץ, הטמעה או שירותי תמיכה בתוכנת פריוריטי? אתם מוזמנים לפנות אלינו לפריוריטי גורו ואנחנו נדאג לאפיין, לייעץ, לפתח וליישם עבורכם כל תוספת שתצטרכו כדי שהארגון שלכם יעבוד בצורה יעילה ומושלמת.

5 / 5. 32

צרו קשר
ונחזור אליכם במהרה
מאמרים נוספים
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן