פריוריטי תמיכה

התקנת מערכת ייעודית לניהול משאבי ארגון זוהי הדרך הטובה ביותר לוודא כי כל המאמצים שלכם בפיתוח העסק לא ירדו לטמיון. מערכת מסוג זה תאפשר לבית העסק לפרוח, להתפתח בצורה המהירה ביותר ולענות על כל הדרישות והציפיות שהצבתם.

כאשר מדובר במערכת פריוריטי תמיכה ושירותים טכניים יאפשרו לכם לנצל באופן מיטבי את התוכנה, את יכולותיה וגם את יכולותיכם האישיות. באמצעות קיצור והפשטת תהליכים מורכבים, מענה מיידי לשאלות וטיפול בעיות טכניות – צוות התמיכה של חברת פריוריטי גורו יתן לכם את המענה המדויק ביותר עבור כל שאלה הנוגעת למערכת פריוריטי.

המאפיינים של פריוריטי תמיכה המצדיקים את ההשקעה

כל בית עסק המעוניין לעמוד בקצב המהיר של העולם המודרני ולהעלות באופן משמעותי את הסיכויים שלו לצלוח את השנתיים הראשונות לקיום העסק – זקוק למערכת ERP דוגמת פריוריטי, בייחוד כאשר מדובר בארגון או חברה בעלת מסד נתונים גדול.

מערכת פריוריטי מאפשרת לנהל את בית העסק על בסיס מידע שניתן לניתוח, בדיקה ומעקב, כך שתוכלו לקבל בכל עת תמונת מצב ברורה של כל מחלקה בעסק ושל העסק בכללותו.

במידה ותצטרכו את שירותיהם של צוות התמיכה תוכלו להתמודד בקלות עם מגוון סוגיות כגון:

  • בעיות שרת · בעיות שמירת נתונים בענן
  • בעיות סנכרון מידע בין המכשירים השונים
  • היכרות בסיסית עם הממשק – פעולות שונות, דרך עבודה וכו'

כיצד בוחרים חברת תמיכה מתאימה?

ממשק פריוריטי בנוי כך שכל אדם פשוט יוכל להשתמש בו, אך לא לכולם יש את היכולות הטכניות לעשות זאת. על מנת לנצל את כל היתרונות המובהקים של פריוריטי כדאי למצוא חברה אשר תספק לא רק את המידע הישיר, אלא גם ערך מוסף דוגמת תמיכה טכנית.

חברת פריוריטי גורו נוסדה על מנת לתת מענה מקיף בכל הקשור לניהול משאבים בעסקים חברות וארגונים – קטנים וגדולים כאחד. התמיכה הטכנית כוללת התקנת מערכת פריוריטי והיכרות איתה, פתיחת פרויקטים חדשים, תחזוקה שוטפת של המידע (כולל גיבויים), ניהול פרויקטים ספציפיים ואף הדרכת פריוריטי של העובדים ושדרת הניהול.

עם תמיכה מקיפה זו של חברת פריוריטי גורו תוכלו להפיק את המרב ממערכת ה-ERP החדשה שלכם.

5 / 5. 115

מאמרים נוספים

הדרכת פריוריטי

מדוע בעלי עסקים צריכים הדרכת פריוריטי? בבתי עסק שונים מחפשים דרכים לייעל את ההתנהלות היומיומית שלהם באמצעות

קרא עוד »

פריורטי

משאבים הם פעמים רבות הנכס החשוב ביותר הנמצא לרשות כל בעל עסק המתחיל המחפש לעשות את צעדיו

קרא עוד »

סיפורי לקוח

5/5

בית האופנה של ברטה הפך בשנים האחרונות למוביל עולמי בתחום אופנת הכלות. בית האופנה ממוקם בעיר אשדוד, שם נמצא הסטודיו לעיצוב של ברטה, אולם הייצור וכן חנות הדגל של המותג.

כיום עיצוביה של ברטה נמכרים בלמעלה מ- 100 בוטיקים ב- 40 מדינות ברחבי העולם

בית האופנה פועל על פי אמות מידה מאוד קפדניות, במטרה לדאוג לכך שכל שמלה או מוצר שיוצא תחת ידיו יהיו ברמת גימור מושלמת, גם כיום כאשר מדובר במערך בינלאומי

לאחרונה השלימה חברת פריוריטי גורו פרוייקט הטמעת מערכת תעשייתית בברטה פאשיין.

במסגרת הפרויקט נעשה מחשוב של תהליך הייצור שלא נוהל בתוך מערכת המידע . השימוש במודול התעשייתי של פריוריטי כולל דיווחי ייצור במרכזי העבודה השונים ברצפת הייצור, גריעת חומרי גלם בפעולת הייצור הנכונה, שימוש ב MRP תעשייתי ובתכנון הרכש.

ברטה פאשיין בע"מ
5/5

פריוריטי גורו הטמיעה תוכנת פריוריטי תעשייתית בחברת פיברוטקס המייצרת מוצרי טקסטיל לכוחות הביטחון.

פיברוטקס
5/5

פריוריטי גורו פיתחה עבור חברת מכבי תל אביב כדורגל ממשקים בין פריוריטי לבין מערכת ניהול המחסן הממוחשב המשמשת לניהול מלאי המוצרים של מכבי תל אביב במחסן חיצוני. הממשקים מטפלים בהעברת דרישות ליקוט מפריוריטי למחסן, הפקת חשבוניות ללקוחות וביצוע העברות סחורה לחנויות החברה.

מועדון מכבי תל אביב כדורגל
5/5

פריוריטי גורו הקימה עבור חברת מגער מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM מבוססת פריוריטי לטיפול בזכאי משרד השיכון, המערכת משמשת יותר מ 100 מוקדנים ומרכזת נתונים מפניית הלקוח באתר האינטרנט\טלפון, נתוני זכאות ממערכות משרד השיכון לרבות מסמכים שהוגשו ע"י המועמד. בתוך המערכת מוטמע תהליך העבודה לעיבוד נתוני המועמד עד לקבלת תעודת זכאות.

חברת מגער
5/5

פריוריטי גורו מטמיעה בימים אלה בחברת הייקון אפליקציית אישור הזמנות רכש פרי פיתוחה המבוססת על ממשקים בטכנולוגיית REST ועל שימוש בפונקציות של Priority Web SDK. האפליקציה מאפשרת למנהלים לקבל מידע ולאשר הזמנות רכש גם כאשר הם אינם מול המחשב ומקצרת משמעותית את זמני אישור ההזמנות.

הייקון
5/5

פריוריטי גורו נבחרה לפתח מערכת לדיווח משיכות ממחסני קונסיגנציה אצל לקוחות חו"ל של חברת אפוסטרפי. המערכת מבוססת על אתר אינטרנט שפיתחה פריוריטי גורו, העובד בצורה מקוונת מול פריוריטי, לקליטת דיווחי שימוש במלאי החברה הנמצא אצל לקוחותיה.

אפוסטרפי
קודם
הבא
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן