מה זה מערכת erp ואיזה מערכת היא הכי טובה כיום?

תוכן עניינים

מערכת ERP (Enterprise Resource Planning System) היא מערכת שמאפשרת תכנון אינטגרטיבי של משאבי הארגון. המערכת ממעבדת נתונים מכלל משאבי הארגון ומאפשרת לעובדי הארגון לשלוף את הנתונים המסונכרנים הללו על פי דרישה. כך ניתן להגיע לתובנות והחלטות חכמות יותר בכל הנוגע לתכנון משאבים בתוך הארגון. ניתן לומר כי מערכת ה-ERP הטובה ביותר היא מערכת שמתאימה בצורה מדויקת לצרכי העסק. מעבר לכך, המערכת צריכה להיות קלה לשימוש, בעלת ממשק ידידותי למשתמש ובעלת כל התכונות הנדרשות לעבודה בצורה מובנית.

כיצד מערכת ERP יכולה לעזור לעסק שלכם

מערכת ERP מאפשרת ליצור אחידות והומוגניות בין המחלקות השונות בארגון. זאת מכיוון שהטמעת המערכת מאפשרת לכל משתמש לשלוף נתונים מסונכרנים בצורה אחידה. זאת בניגוד לתהליך של הוצאת הנתונים באופן ידני אשר במסגרתו חלות טעויות אנוש וקיים קושי לסנכרן בין הנתונים הקיימים אצל מחלקות שונות. כך למשל, על מנת להפיק דו"ח על תחזית רווחיות של מוצר מסוים בחברה, יאלץ מטמיע מערכות מידע לשלוף נתונים ממספר מחלקות שונות כגון מחלקת ניהול מוצר והנהלת חשבונות ואז לסנכרן ביניהם. דינאמיקה זו מובילה לחוסר סדר ולחוסר אחידות בין הנתונים הקיימים במחלקות שונות בארגון. מערכת ERP המוטמעת כהלכה הופכת את תהליך הוצאת הנתונים לקל, מדויק ויעיל הרבה יותר.

היתרונות של מערכת פריוריטי

פריוריטי היא מערכת ERP מעולה שמציעה למשתמשים בה יתרונות רבים. יתרונותיה של המערכת באים לידי ביטוי גם ברמת המיקרו בפן הניהולי של העובדים וגם ברמת המאקרו של גיבוש הארגון כקבוצה הומוגנית. בעזרת מערכת פריוריטי ניתן למשל לבצע את הדברים הבאים:

  • לנהל מלאי
  • לנהל את קשרי הלקוחות
  • לנהל את המכירות
  • לנהל את הרכש
  • לנהל את הייצור
  • לנהל את נוכחות העובדים

כפי שאפשר לראות מערכת פרויריטי מציעה למשתמשים בה יתרונות רבים. בעלי עסקים רבים קטנים כגדולים נעזרים בה על מנת לעקוב אחרי ההתנהלות היומיומית שלהם. אולם, על מנת לעבוד עם המערכת בצורה נדרש מבית העסק לבצע תהליך של הטמעה בהתאם לצרכים הייחודיים שלו. כאשר הטמעה זו לא מבוצעת כהלכה, פריוריטי לא תתפקד באופן מיטבי ואף עלולה להסב נזקים לבעל העסק.

הטמעת פריוריטי בבית העסק עם פריוריטי גורו

פריוריטי גורו עוסקת בתחום של הטמעת פריוריטי בארגונים וחברות כבר למעלה מעשר שנים. על לקוחות החברה ניתן למנות חברות מסחריות, תעשייתיות וכן חברות שירותים. אצלנו בפריוריטי גורו ישנה שיטת עבודה סדורה לכל קליטה של לקוח חדש: תחילה אנו עורכים היכרות מעמיקה עם העסק שלכם, לאחר מכן נעביר את הנתונים מכל תוכנה קודמת שהשתמשתם בה, לאחר מכן נספק הדרכת פריוריטי אישית ופרטנית למשתמשי המערכת ונכתוב לכל משתמש הוראות הפעלה בהתאמה אישית. בנוסף, לקוחותינו נהנים מליווי ושירותי תמיכה גם לאחר תחילת השימוש בתוכנה.

למה לבחור בפריוריטי גורו

חברת פריוריטי גורו חרטה על דגלה ערכים של מקצוענות, גמישות וחדשנות. לצוות החברה ניסיון רב בהטמעת תוכנת פריוריטי עבור מגוון גדול מאוד של חברות וארגונים. האפיון המפורט שנערך בתחילת כל פרויקט בשיתוף הלקוח, מאפשר לחברה לבצע התאמה אישית ומדויקת במיוחד של המערכת. בנוסף, אנו מפעילים מרכז תמיכה ייחודי עבור משתמשי המערכת. המרכז שלנו מספק מענה טלפוני יעיל ומהיר לכל בעיה קטנה כגדולה. אז אם חיפשתם חברה שתבצע עבורכם הטמעה של מערכת פריוריטי בצורה מושלמת וגם תספק לכם שירות מעולה לאחר מכן, הגעתם למקום הנכון. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

5 / 5. 108

צרו קשר
ונחזור אליכם במהרה
מאמרים נוספים
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן