הרכבות במחסנים פריוריטי

תוכן עניינים

תעודת הרכבה משמשת לדיווח של פעולת הרכבה של עץ מוצר. דיווח הפעולה מוסיף למלאי את מוצר האב ומפחית מהמלאי את מוצרי הבנים הכלולים בעץ המוצר של פריט האב בפריוריטי.

רישום תעודת הרכבה בפריוריטי

  • יש להיכנס למסך הרכבות במחסנים ולרשום את תאריך ההרכבה.
  • כדי לפרט באופן אוטומטי את תעודת ההרכבה המבוססת על הזמנה (או תעודת משלוח/ חשבונית מס קבלה), יש לציין את מספרה בעמודה הזמנה (או בעמודות ת. משלוח או חשבונית מס / מס קבלה).
  • לאחר ציון אסמכתא, המוצרים המורכבים והמרכיבים הדרושים להם מפורטים באופן אוטומטי במסך הבן דווח הרכבות.
  • נעבור למסך הבן דווח הרכבות ונציין לכל שורת מוצר את הכמות בפועל שהורכבה.
  • נעבור למסך הנכד ניפוקים להרכבה ובמידת הצורך ניתן לשנות ידנית את הערכים בשדה כמות בפועל, נבדוק כי נתוני המחסן נכונים (הסימון בעמודה קיזוז בנים אוטומטי במסך דווח הרכבות יגרום לניפוק פריטי הבן לפי עץ המוצר.
  • כדי לדווח על הרכבה שלא על פי עץ המוצר, יש לבטל את סימון העמודה ולהיכנס למסך הנכד ניפוקים להרכבה ולמלא את פריטי הבן. אם העמודה קיזוז בנים אוטומטי מסומנת, יש לבדוק כי כל פריטי הבן מופיעים וכי הפרטים שלהם נכונים).
  • נעבור למסך הנכד דווח שעות להרכבה, נמלא את תאריך ביצוע ההרכבה, שם המשתמש ,מק"ט שעות העבודה ואת השדות משעה ועד שעה או את השדה סה"כ שעות.
  • נחזור למסך האב הרכבות במחסנים ונשנה את סטטוס תעודת ההרכבה לסטטוס בוצעה.

פתיחת תעודת הרכבה בפריוריטי מתוך תעודת משלוח/חשבונית

כדי לדווח על הרכבות לאחר הביצוע ולפני שהמוצרים נשלחים ללקוח, ניתן לפתוח הרכבות במחסנים על סמך תעודת משלוח וחשבוניות.

כדי לעשות זאת, יש להריץ את התוכנית פתיחת הרכבה על סמך משלוח/חשבונית מתפריט הפעולות במסכים משלוחים ללקוחחשבוניות מס, או חשבוניות מס קבלה.

התוכניות פותחות תעודת הרכבה על סמך תעודת המשלוח/חשבונית, בה אפשר למלא את הכמויות שהורכבו בפועל. בתעודת ההרכבה החדשה יופיע קישור לתעודת המשלוח/חשבונית עליה היא מבוססת.

זקוקים לייעוץ, הטמעה או שירותי תמיכה בתוכנת פריוריטי? אתם מוזמנים לפנות אלינו לפריוריטי גורו ואנחנו נדאג לאפיין, לייעץ, לפתח וליישם עבורכם כל תוספת שתצטרכו כדי שהארגון שלכם יעבוד בצורה יעילה ומושלמת.

5 / 5. 46

צרו קשר
ונחזור אליכם במהרה
מאמרים נוספים
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן