עבודה עם תחזיות בתוכנת פריוריטי

תוכן עניינים

פריוריטי מאפשרת לך לתכנן ולנתח את מחזור המכירות השנתי הצפוי לפי סוכן וטריטוריה , על ידי הגדרת יעדים לצוות המכירות שלך ויצירת יעדי מכירות עדכניים , המבוססים על מכירות בפועל ונתוני CRM.

ישנם שני סוגי יעדים שניתן ליצור: יעדי מכירות ויעדי עסקאות.

  • יעדי עסקאות: עמידה ביעדים נמדדת לפי הזמנות לקוח.
  • יעדי מכירות: עמידה ביעדים נמדדת לפי חשבוניות לקוח.

על מנת להשתמש בתחזיות בפריוריטי יש להקים סוכנים וטריטוריות (במידה ויש) ולקשרם ללקוחות הרלוונטיים.

קישור לקוחות לסוג לקוח וקישור פריטים למשפחות מוצר בפריוריטי

במסך סוגי לקוחות ובמסך משפחות מוצר:

  • יש לסמן את העמודה יעדי מכירות/עסקאות כדי שלסוג לקוח מסוים תיפתח שורה נפרדת ליעדי מכירות או עסקאות.
  • יש לציין לקוח / משפחת מוצר בהתאמה לדוגמא לכל סוג לקוח/ משפחת מוצר.

ניהול סטטוסים ליעדי מכירות/עסקאות בפריוריטי

בפריוריטי מוגדרים הסטטוסים טיוטא וסופית.
ניהול הסטטוסים מאפשר להגדיר כללי BPM פנימיים לאישור התחזיות וניהולן.
ניהול סטטוסים להסכמי עמלות לסוכנים – ניהול הסטטוסים מאפשר להגדיר כללי BPM פנימיים לאישור הסכמי העמלות וניהולם.

תיאור תהליך העבודה בפריוריטי

פריוריטי מאפשרת להגדיר יעדי מכירת ועסקאות באופן ידני או באופן אוטומטי, בהתבסס על נתוני העבר. בנוסף, ניתן להגדיר לכל סוכן עמלות בגין עמידה ביעד.

הקמת יעד מכירות/עסקאות באופן אוטומטי

1. יש להיכנס למסך יעדי מכירות/עסקאות ולהקליד את השנה עבורה מגדירים את היעד. ייפתח יעד חדש.

2. בעמודה תאור, יש לרשום את תיאור היעד.
בעמודה סוג יש לבחור בסוג היעד ולהריץ את התוכנית בניית שורות יעד בהפעלה ישירה מהמסך.
בקלט התוכנית יש לרשום תאריך לשליפת נתוני עבר של מכירות.

התוכנית תפרט שורות במסך הבן פירוט יעד מכירות/עסקאות על בסיס נתונים של מכירות שהתבצעו החל מתאריך זה .

3. בסיום ריצת התוכנית, ניתן לעדכן ידנית כמויות וסכומים או להריץ את

התוכנית עדכון שורות יעד בהפעלה ישירה מהמסך. התוכנית מחשבת את הכמויות הצפויות

בהתבסס על נתוני המכירות בתקופה של שנתיים אחורה, ובהתחשב בעונתיות ובמגמות.

  • חישוב הכמות מתבסס על נוסחא מקובלת בתעשייה, הנשענת על שלושה פרמטרים: עונתיות, רמה ושיפוע. הגדרת הפרמטרים מתבצעת במסך הגדרת קבועים לחישוב יעדים.
  • עדכון הסכומים מתבצע בהתאם לכמויות, בהתבסס על מחירי המוצרים/מוצרים

4. בסיום בניית היעד, יש לחזור למסך האב. יש להעביר את היעד לסטטוס הבא לפי כללי ה- BPM שהוגדרו בחברה, ו/או לטיפולו של משתמש אחר בעמודה לטיפול.

דו"חות

פריוריטי מאפשרת הפקת דו"חות שונים למעקב אחר התקדמות המכירה , הערכת עמידה ביעדים וניתוח תחזית מכירות.

  • דו"ח עמידה ביעדים
  • דו"ח עמלות סוכנים
  • דו"חות BI לניתוח עמידה ביעדי עסקאות/מכירות
  • דו"חות BI לתחזיות מכירה

זקוקים לייעוץ, הטמעה או שירותי תמיכה בתוכנת פריוריטי? אתם מוזמנים לפנות אלינו לפריוריטי גורו ואנחנו נדאג לאפיין, לייעץ, לפתח וליישם עבורכם כל תוספת שתצטרכו כדי שהארגון שלכם יעבוד בצורה יעילה ומושלמת.

5 / 5. 39

צרו קשר
ונחזור אליכם במהרה
מאמרים נוספים
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן