הטמעת מערכת ERP

תוכן עניינים

הטמעה של מערכות ניהול חדשות מבוססות תוכנה היא תהליך מורכב הדורש מהארגון סבלנות ומוטיבציה בכדי לייצר תהליך מדויק ומוצלח. עובדי החברה יידרשו ללמוד מערכת ניהול חדשה ומתוחכמת יותר וכך גם הדרג הניהולי של החברה. כדי לעבור את התהליך בהצלחה יידרש שיתוף פעולה מלא בין צוות העובדים, נציגי החברה שעוסקת בהטמעת המערכת בארגון ובין הדרג הניהולי.

הטמעת מערכת ERP פריוריטי

הטמעת פריוריטי, שזו בעצם מערכת ERP פריוריטי מתבצעת בעיקר כדי לתפעל תהליכים אירגוניים בצורה טובה ויעילה יותר וכן, במטרה למקסם רווחים. מערכת חכמה יותר ויעילה יותר מאפשרת שדרוג של כל יחידות הארגון, שיפור התגובה ושיפור השירות. מערכת ERP פריוריטי תספק לכם שליטה, שקיפות ובקרה שיאפשרו צמיחה מהירה. המערכת תאפשר עבודה מלאה במצב נייד כלומר, מהשטח וכן, מהמשרד הראשי ומכל סניף באם קיימים כאלה.

הטמעת מערכת ERP פריוריטי בחברות סטרטאפ

 הטמעת מערכת ERP בחברות סטרטאפ הינה בעלת ניואנסים מסוימים שונים שיש לקחת בחשבון לעומת הטמעה בחברות מן המניין. חבילת הסטרטאפ מבוססת על תוכנת פריוריטי זום, תוכנה זו מאפשרת התחברות למערכת מכל מקום באמצעות ענן, היא מאפשרת הטמעה של תהליכי רכש גם באמצעות הטלפון הנייד והיא מסייעת בניהול ובקרה של תקציבים.

אופציה נוספת לחברות סטרטאפ היא עבודה עם מערכת פריוריטי פרו, גם במקרה זה מתאפשר חיבור מהיר מכל מקום באמצעות ענן, המערכת מאפשרת הטמעה של תהליכי רכש באמצעות הטלפון הנייד, המערכת מסייעת בניהול ובקרה של תקציבים, פריוריטי פרו כוללת ממשק עבודה ייחודי מול גורמים בארצות הברית וניתן באמצעותה לבנות אפליקציות לפי מידה כלומר, לצורך ספציפי מדויק.

הטמעה מאורגנת היטב

הטמעת מערכת ERP פריוריטי דורשת כפי שנאמר כבר סבלנות, מוטיבציה ודיוק לפיכך, מה חשוב שיכלול תהליך ההטמעה של המערכת בארגון?

חשוב מאוד שהספק שנבחר לביצוע תהליך ההטמעה של המערכת בארגון יכיר היטב את הארגון, צרכיו ושיטות העבודה שלו, זה יסייע מאוד בהתאמת המערכת החדשה לחיי הארגון.

מן הסתם הארגון עובד עם מערכת מסוימת ועליה נמצא חומר רב ובחלקו בוודאי מאוד חשוב לכן, יש צורך להסב את החומרים החשובים מהמערכת הקודמת למערכת החדשה.

המשאב האנושי בכל ארגון הוא הדבר החשוב ביותר, כוח האדם הוא זה שמתפעל את חיי הארגון ביומיום ולכן החלק המרכזי בהטמעת המערכת החדשה הוא הדרכת צוות החברה בסביבת העבודה שלו כדי שיכיר וידע לתפעל בדרך היעילה ביותר את המערכת.

רצוי שינוסח מדריך הפעלה אישי לכל עובד בחברה, שעוסק בהפעלת המערכת לשימוש הספציפי שלו, כזה שמתאים לעמדת העבודה שלו ולתפקידו בארגון.

כדאי לבקש מספק הביצוע המשך ליווי בתקופת העבודה הראשונה של הארגון עם המערכת החדשה. ליווי זה ימנע תקיעות בביצוע פעולות במהלך יום עבודה. זאת ועוד, מומלץ שלספק הביצוע תהיה אופציה של מתן שירות גם באמצעות הטלפון לטיפול בבעיות דחופות המאפשרות פתרון מהיר מרחוק.

כיצד נדע שהטמעת המערכת הצליחה?

  1. כשהתהליכים העסקיים בארגון נכנסים למצב שגרה והם מתבצעים ביעילות ומתוך הבנה מלאה של המערכת החדשה.
  2. כשפרויקט עומד בסטנדרטים התקציביים שהוגדרו לו מראש ובלוחות הזמנים.
  3. כשתהליכי העבודה בארגון זורמים על מי מנוחות, ללא תקלות ובעיות שעוצרות תהליך זה או אחר באחת מיחידות הארגון.

הטמעת מערכת ERP פריוריטי – סיכום

כל ארגון שמבקש לצמוח ולהצליח חייב בשלב מסוים לשדרג מערכות ניהול כדי להיות מעודכן ויעיל. נכון, מדובר בתהליך שדורש הרבה מאוד סבלנות ורצון אבל בסיומו יעבור הארגון לעידן ניהולי חדש ומתקדם יותר. הטכנולוגיות משתנות ומשתפרות מידי יום ולמנהלי הארגונים אין ברירה אלא להיות כל העת במעקב אחרי ההתפתחויות ולהגיב לטובת הארגון.

5 / 5. 126

צרו קשר
ונחזור אליכם במהרה
מאמרים נוספים
פתיחת קריאת שירות
דילוג לתוכן